ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 83338
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
  • 224 بازدید
  • ارسال توسط :
مبصرخونه؛ اینفوگرافی کانال نوجوان در اهمیت مبحث نظم

مبصرخونه؛ اینفوگرافی کانال نوجوان در اهمیت مبحث نظم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال نوجوان یکی از چندین کانال مرتبط با دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری است که اغلب به مسایل نوجوانان می‌پردازد. همچنین انتشار اینفوگرافیک‌های جذاب و جالب بر محبوبیت این کانال در […]

نوجوانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال نوجوان یکی از چندین کانال مرتبط با دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری است که اغلب به مسایل نوجوانان می‌پردازد. همچنین انتشار اینفوگرافیک‌های جذاب و جالب بر محبوبیت این کانال در پیام‌رسان‌های بومی افزوده است.

به تازگی اینفوگرافیکی تحت عنوان مبصرخونه در این کانال منتشر شده که نگاهی جالب به مساله نظم دارد.

۶ تصویرنوشته کوچک در این اینفوگرافیک بصورت تیتروار به همراه توضیحی کوتاه آمده که تیترهایش عبارتند از: ۱_ در کارهاتون نظم و ترتیب داشته باشید ۲_اگر منظم و مرتب نباشید در زندگی به مشکل برمی‎ خورید ۳_نظم یعنی اینکه هر چیزی رئ سرجای خودش بگذارید ۴_نظم بدون برنامه‌ریزی ممکن نیست؛ برنامه ریزی داشته باشید وجدان هم همینطور  ۵_در منظم بودن زیاده‌روی نکنید. ۶_منظم باشید؛ آدم‌های نامنظم مدام وسایلشون رو گم می‌کنند.

در ادامه تصویر این پوستر به صورت کامل و به همراه توضیحات درون آن‌ را مشاهده می‌کنید.

نوجوان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن