ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8337
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
کیهان: مردم آمریکا از کلینتون و ترامپ به یک اندازه متنفر هستند

کیهان: مردم آمریکا از کلینتون و ترامپ به یک اندازه متنفر هستند

این روزنامه در تیتر یک با انتشار عنوان بانک های داخلی با اجرای FATF خودتحریمی را کلید زدند!، آورد: برخی بانک های کشور در مسیر اجرای توافق با FATF یا برنامه اقدام مشترک مالی خود تحریمی را آغاز کرده اند و در این مسیر تحریم افراد حقیقی یا حقوقی که ظالمانه مورد تحریم غرب قرار […]

این روزنامه در تیتر یک با انتشار عنوان بانک های داخلی با اجرای FATF خودتحریمی را کلید زدند!، آورد: برخی بانک های کشور در مسیر اجرای توافق با FATF یا برنامه اقدام مشترک مالی خود تحریمی را آغاز کرده اند و در این مسیر تحریم افراد حقیقی یا حقوقی که ظالمانه مورد تحریم غرب قرار گرفته بودند در اقدامی عجیب و قابل تامل از جانب بانک های داخلی نیز آغاز شده است. در واقع ما متعهد شده ایم که هر شخص حقیقی و حقوقی که در قطعنامه های سازمان ملل ، در لیست تحریم قرار دارد، در ساز و کار مالی داخلی هم مورد تحریم قرار دهیم و اموال او را مسدود کنیم!! این رخداد هم اکنون در مواردی در کشور اتفاق افتاده و برخی بانک ها صراحتا از راه اندازی کار اشخاص حقیقی و حقوقی تحریم شده خودداری می کنند! خوب است بدانیم در حال حاضر، حدود 200 شخص، موسسه و شرکت ایرانی در لیست تحریم ها قرار دارند و مسئولان ما طبق همین سند محرمانه، متعهد به اعمال تحریم ها علیه آنها در داخل کشور شده اند!
روزنامه کیهان با درج عنوان قراردادهای 25 ساله نفتی استقلال کشور را به خطر می اندازد، نوشت: نمایندگان مجلس با انتقاد شدید از قراردادهای جدید نفتی، اعطای 25 ساله حاکمیت میادین نفتی به طرف های خارجی را تعهدی سنگین خواندند و اظهار داشتند: به هیچ عنوان استقلال کشور نباید به واسطه الگوی جدید قراردادهای نفتی زیر سوال برود. اقبال محمدیان نماینده رامهرمز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با تأکید بر ضرورت شفافیت سازی بیش تر الگوی جدید قراردادهای نفتی برای مجلس توسط وزارت نفت، گفت: اگر این الگو برای نمایندگان مجلس شفاف نباشد، برای نمایندگان ذهنیت پیش آورده و هم گامی و هم سویی دولت و مجلس در مسیر توسعه کشور کم رنگ می شود.
تشییع پیکر 5 شهید مدافع حرم در قم، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: 5 شهید مدافع حرم به نام های سید مصطفی حسینی، حسین رضایی و عباس کامل از لشکر فاطمیون و شهیدان مظاهر و پاشا مدثر پنجشنبه از محل امامزاده ابراهیم، به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد. پیکر پاک این شهدا پس از اقامه نماز میت به امامت حجت الاسلام سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(س) و طواف برگرداگرد مضجع شریف حضرت معصومه(س) برای تدفین به قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومیه منتقل شدند. این شهدا جمعی لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون بودند که در نبردهای اخیر با گروه تروریستی تکفیری در سوریه به شهادت رسیده اند.
روزنامه کیهان با انتخاب عنوان فرانسه با 17 آزمایش هسته ای در الجزایر جان ده ها هزار نفر را گرفته است، آورد: آزمایش های هسته ای که فرانسه چند دهه پیش در الجزایر انجام داده ، افزون بر ده ها هزار قربانی الجزایری، آثاری برجا گذاشته است که تا هزاران سال باقی خواهد بود. آزمایش های هسته ای فرانسه درخاک الجزایر و آثار به شدت زیانبار آن، ابعاد دیگری از حضور استعماری فرانسه در این کشور را بر ملا ساخته است. آزمایش های اتمی فرانسه در خاک الجزایر به سال های پایانی حضور استعماری فرانسه در این کشور باز می گردد. برخی اطلاعات در این زمینه نشان می دهد در سال 1960 میلادی فرانسوی ها، اولین بمب اتمی خود را در جنوب الجزایر منفجر کردند. قدرت این بمب اتمی6 برابر قدرت بمبی بود که آمریکایی ها در هیروشیما و ژاپن منفجر کردند. بر اساس همین اطلاعات، در فاصله سال های 1960 تا 1966 فرانسوی ها 17 بمب در خاک الجزایر منفجر کردند.
این روزنامه در ستون یادداشت روز به عنوان «فقط قبیله مردم» پرداخت و در بخش خبر ویژه عنوان «ظریف: هدف اصلی مذاکرات لغو تحریم ها نبود!» را منتشر کرد.
«خطیب جمعه تهران: دریافت کنندگان حقوق های نجومی لیاقت مسئولیت ندارند» از دیگر عنوان نیم صفحه نخست روزنامه کیهان است.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9165**2002

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن