ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83388
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۱۲
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
انتشار فیلم عملیات ویژه علیه مزدوران در استان تعز/ پخش تصاویر اسرای سعودی

انتشار فیلم عملیات ویژه علیه مزدوران در استان تعز/ پخش تصاویر اسرای سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ستاد اطلاع رسانی جنگ در یمن تصاویری از عملیات ویژه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی را پیش از آغاز عملیات گلوله باران محل های تجمع و استحکامات متجاوزان در مثلث الوازعیه منتشر کرد. نیروهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ستاد اطلاع رسانی جنگ در یمن تصاویری از عملیات ویژه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی را پیش از آغاز عملیات گلوله باران محل های تجمع و استحکامات متجاوزان در مثلث الوازعیه منتشر کرد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سمت مواضع مزدوران سعودی پیشروی کرده و یورش بردند و با آنها به طور مستقیم درگیر شدند.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چگونه توانستند بعد از نبردهای سنگین خود را به این محل تمرکز مزدوران برسانند و آنها را از برخی مواضع خود بیرون برانند.

در جریان این عملیات ویژه، نیروی هوایی متجازان چند بار برای پشتیبانی از مزدوران خود حمله کرد تا جلوی پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی را بگیرد اما موافق نشد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یک خودروی زرهی اماراتی و مقادیر سلاح و دوربین‌های دید در شب را به غنیمت گرفتند.

شکست پیشروی مزدوران در عسیر

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشروی مزدوران سعودی در منطقه عسیر را خنثی کرده و خسارت و تلفاتی به آنها وارد کردند.

یک منبع نظامی یمنی در این باره به شبکه المسیره گفت: عملیات مزدوران با پشتیبانی هوایی در نزدیک گذرگاه علب در بخش عسیر آغاز شد.

وی افزود: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با پیشروی مزدوران مقابله کرده و ده‌ها نفر از آنها را کشته و زخمی کردند. مقادیر سلاح نیز به غنیمت گرفته شد.

پخش تصاویر اسرای سعودی

ستاد اطلاع رسانی جنگ در یمن فایلی تصویری از دو نظامی سعودی که به اسارت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آمدند، منتشر کرد.

این تصاویر نام این دو اسیر و کد نظامی آنها را همراه با محل اسارت نشان می‌دهد.

این دو اسیر از خوشرفتاری با آنها در جریان اسارت و اخلاق خوب نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برخلاف ادعای فرماندهان خود مبنی بر شکنجه و قتل اسیران سخن گفتند.

این دو اسیر افزود: آنها گفتند که از فرماندهان خود دستور داشتند که باید تا آخرین گلوله بجنگند و به اسارت در نیایند.

این دو اسیر در پیامی به خانواده های خود ابراز اطمینان دادند که با آنها خوشرفتاری می شود و همه شایعات درباره شکنجه اسیران را رد می کنند.

آنها همچنین دولت سعودی را سرزنش کردند که به پرونده اسرای سعودی بی توجهی کرده است.

این دو اسیر بی توجهی دولت سعودی به اسرای خود را محکوم کرده و گفتند: اسیرانی هستند که بیش از سه سال در اسارت به سرمی برند اما دولت سعودی به آنها توجهی ندارد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن سه شنبه گذشته در عملیاتی ویژه علیه موضع نظامی جبل مشعل در جیزان، چهار ستون نظامی را منهدم و مقادیر سلاح را به غنمیت گرفت. آنها شماری از نظامیان سعودی را کشته و شمار دیگری را اسیر کردند که این دو اسیر از جمله آنها بودند.

حمله متجاوزان به صنعا، الحدیده و البیضاء

جنگنده های سعودی به پادگان ضبوه و پادگان السواد در بخش سنحان استان صنعا حمله کردند.

این جنگنده ها دو بار نیز به دانشکده جنگ و منطقه النهدین در این استان حمله کردند.

استان الحدیده یمن نیز شاهد چهار حمله به منطقه العرج در بخش باجل بود.

در همین حال، ناوچه‌های ارتش سعودی چهار قایق صیادی مردم در آبهای منطقه‌ای شهر الحدیده را هدف قرار داد که به شهادت صیادان منجر شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن