ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8341
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :

تشییع پیکر شهید مدافع حرم فاطمیون در شهر سگزآباد

محمد قموشی لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بوئین‌زهرا با اشاره به مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام در شهر سگزآباد، اظهار کرد: احمد غلامی از لشکر فاطمیون دلاور طی روزهای اخیر در نبرد با تروریست‌های تکفیری در خاک سوریه به شهادت رسید. رئیس شورای اسلامی شهرستان بوئین‌زهرا ادامه داد: این […]

محمد قموشی لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بوئین‌زهرا با اشاره به مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام در شهر سگزآباد، اظهار کرد: احمد غلامی از لشکر فاطمیون دلاور طی روزهای اخیر در نبرد با تروریست‌های تکفیری در خاک سوریه به شهادت رسید.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بوئین‌زهرا ادامه داد: این شهید فاطمیون ساکن شهر سگزآباد بوده است که با عزیمت به کشور سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) جان خویش را فدای آرمان‌های اسلام و تشیع کرد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه مسلمانان باید برابر توطئه‌های تکفیری مقاومت کنند، بیان کرد: امروز ایادی استکبار جهانی با پروراندن غول‌های داعش و تروریست سعی در تفرقه‌افکنی در بین امت‌ واحد اسلامی به ویژه در سوریه و عراق را دارند که شیعیان مظلوم مورد حمله تروریست‌ها قرار دارند.

وی در پایان با دعوت گسترده مردم شهرستان بوئین‌زهرا برای استقبال از دومین شهید مدافع حرم شهر سگزآباد از لشکر فاطمیون تصریح کرد: روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان شهرستان بوئین‌زهرا به عنوان مهمترین ابزار برای مقابله با دشمنان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن