ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83531
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
گیلان| شرحی از اینفوگرافیک سطوح و دوره‌های حوزه علمیه

گیلان| شرحی از اینفوگرافیک سطوح و دوره‌های حوزه علمیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، حوزه‌های علمیه شیعه در طول تاریخ، محل پرورش انسان‌های شایسته‌ای بوده که با برخورداری از فهم عمیق دینی و تعلق خاطر به آموزه‌های الهی با بصیرت و روشن بینی سکانداران بیدار جوامع اسلامی بوده‌اند. در عصر حاضر و با توجه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، حوزه‌های علمیه شیعه در طول تاریخ، محل پرورش انسان‌های شایسته‌ای بوده که با برخورداری از فهم عمیق دینی و تعلق خاطر به آموزه‌های الهی با بصیرت و روشن بینی سکانداران بیدار جوامع اسلامی بوده‌اند.

در عصر حاضر و با توجه به دشمنی دشمنان اسلام و شریعت و نظام اسلامی توجه بیش از گذشته به تربیت روحانیون جامع با انگیزه‌های متعالی روشن بوده و ضروری به نظر می‌رسد.

در حاشیه این نمایشگاه نماینده مجموعه حوزوی امام هادی(ع) در رشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نمایشگاه "راه خورشید" با هدف شناساندن فعالیت‌های حوزه‌های علمیه برای علاقمندان به این امر با غرفه‌های متفاوتی برای نمایش عموم برپا شده است.

حجت الاسلام حسین حسن‌خواه بیان کرد: در غرفه های "عالمان این دیار" که خورشیدهای تابان حوزه علمیه و الگوهای پیش روی طلبه‌های جوان هستند با روایتگری از زندگی عالمان و مجتهدان برجسته دیار گیلان برای بازدیدکنندگان همراه است.

وی با اشاره به اینکه غرفه مشاوره و اینفوگرافیکی از دروس حوزوی از بخش‌های نمایشگاه "راه خورشید" است خاطرنشان کرد: بخش دیگر نمایشگاه مجموعه تصاویری به شکل داستانک‌ها در پاسخ به شبهات و سئوالات است.

حسن خواه در ادامه شرحی از اینفوگرافیک سطوح و دوره‌های حوزه علمیه را ارائه کرد و افزود: دانش‌پژوهان ممتاز حوزه بر اساس اقتضائات نظام اسلامی در مشاغل مختلف فعالیت می‌کنند.

عضو مجموعه حوزوی امام هادی(ع) عنوان کرد: این مجموعه تحت عنایات پروردگار متعال و حضرت حجت(عج) در شهر قم مستقر بوده و اکنون نخستین دوره پذیرش طلبه را در مدرسه مستوفی شهر رشت آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، همزمان با دهه کرامت، مدرسه علمیه مستوفی رشت میزبان نمایشگاه دستاوردها، وظایف و افق‌های پیش روی حوزه‌های علمیه "راه خورشید" بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن