ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83657
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۳۰
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
رکوردزنی ناامنی در جنوب یمن؛ ثبت 417 فقره جنایت فقط در شش ما

رکوردزنی ناامنی در جنوب یمن؛ ثبت 417 فقره جنایت فقط در شش ما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهرهای جنوبی یمن هر روز شاهد ناامنی بیشتر است. از سال 2015 که ارتش و کمیته‌های مردمی از آن خارج شدند، کنترل استان‌های جنوبی در اختیار «ائتلاف عربی» (عربستان و امارات) و دولت مستعفی یمن قرار گرفته است. در تازه‌ترین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهرهای جنوبی یمن هر روز شاهد ناامنی بیشتر است. از سال 2015 که ارتش و کمیته‌های مردمی از آن خارج شدند، کنترل استان‌های جنوبی در اختیار «ائتلاف عربی» (عربستان و امارات) و دولت مستعفی یمن قرار گرفته است.

در تازه‌ترین آماری که از وضعیت ناامنی جنوب یمن منتشر شده، آماری است که اداره امنیت استان تعز وابسته به دولت «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن اعلام کرده است. 

طبق آمار اداره امنیت استان تغز در جنوب غرب یمن، فقط در شش ماهه نخست سال 2018 میلادی، 417 جرم و ترور در مناطق تحت سیطره نیروهای «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن و شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی، ثبت شده است.

هنوز بخشهایی از استان تعز در دست نیروهای هادی است و بر اساس این آمار، در محله‌های مختلف شهری و روستایی تحت سیطره این نیروها، 417 جرم ثبت شده است که شامل، قتل، ترور، تصفیه حسابهای شخصی، آدم‌ربایی، تجاوز به زنان و کودکان، چپاول اموال عمومی و خصوصی، ایجاد هرج و مرج و اعمال خشونت علیه شهروندان و ایجاد هراس میان آنها می‌شود.

به نوشته پایگاه خبری «متابعات» یمن، سرتیپ «منصور المیاسی» مدیر امنیت استان تعز، منصوبِ هادی، گزارش داد که بر اساس اطلاعات به دست آمده، 89 فقره آدم‌ربایی، 58 عملیات ترور، 145 عملیات تیراندازی به سوی شهروندان، 36 فقره هتک حرمت، 36 فقره اخاذی، 27 فقره تجاوز به عنف و 36 فقره راهزنی طی شش ماهه نخست سال 2018، ثبت شده است.

ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی بیش از سه سال است، جنگ علیه یمن را به بهانه بازگرداندن هادی به قدرت آغاز کرده اما مناطق تحت کنترل دولت مستعفی و امارات و عربستان دچار ناامنی است.

طبق گزارش‌های خبری، استان عدن و سایر استانهای جنوبی یمن نیز وضعیتی مشابه به استان تعز دارند. تاکنون چندین تظاهرات علیه نیروهای ائتلاف سعودی در استان‌های جنوبی مثل یمن و حتی استان شرقی المهره برگزار شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن