ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83688
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
  • 216 بازدید
  • ارسال توسط :
اهدای خون چه فوایدی دارد؟ +اینفوگرافیک

اهدای خون چه فوایدی دارد؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله هزاران نفر از مردم برای زنده ماندن به خون‎های اهداء شده متکی هستند. برخی صدمات و بیماری‎ها می‎توانند به سرعت میزان خون فرد را کاهش دهند. خون از گلبول ها، پلاکت ها […]

اهدای خون چه فوایدی دارد+اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله هزاران نفر از مردم برای زنده ماندن به خون‎های اهداء شده متکی هستند. برخی صدمات و بیماری‎ها می‎توانند به سرعت میزان خون فرد را کاهش دهند.

خون از گلبول ها، پلاکت ها و پلاسما تشکیل شده و تا امروز با وجود پیشرفت های علمی حاصل هنوز هم جایگزینی برای خون انسان کشف نشده است. بنابراین مشخص است که خون مایع با ارزشی است و بدون آن حیات بشری به خطر می افتد. گفتنی است که این مایع را بیش از سه هفته نمی توان نگه داشت. متاسفانه امروزه به دلیل افزایش تصادفات رانندگی، جنگ، انواع بیماری ها و غیره نیاز به خون نیز افزایش یافته است. بنابراین نیاز به اهدای خون نیز بیشتر شده است.

به همین منظور بر آن شدیم تا شما را با  محاسن این هنر پسندیده در قالب اینفوگرافیک آشنا کنیم.

اهدای خون چه فوایدی دارد+اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن