ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83717
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
نیرو‌های یمنی عملیات نظامی خود را در دریای سرخ به مدت ۲ هفته متوقف کردند

نیرو‌های یمنی عملیات نظامی خود را در دریای سرخ به مدت ۲ هفته متوقف کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن (جنبش انصارالله یمن) عملیات نظامی خود را در دریای سرخ به مدت 2 هفته به حال تعلیق درآورد. بر اساس این گزارش، محمد علی الحوثی، […]

نیرو‌های یمنی عملیات نظامی خود را در دریای سرخ به مدت ۲ هفته متوقف کردندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن (جنبش انصارالله یمن) عملیات نظامی خود را در دریای سرخ به مدت 2 هفته به حال تعلیق درآورد. بر اساس این گزارش، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، با انتشار بیانیه ای در صفحه توییتر خود با اعلام این خبر افزود این آتش بس که مورد استقبال وزارت دفاع قرار گرفت، ساعت 12:00 (به وقت محلی) روز چهارشنبه اول اوت آغاز شد و تا پانزدهم اوت ادامه خواهد داشت.

در ادامه بیانیه رئیس کمیته عالی انقلابی یمن آمده است در صورت اقدام متقابل ائتلاف (متجاوز) آمریکایی-سعودی و متحدانشان، این آتش بس ممکن است تمدید شود.

محمد علی الحوثی روز گذشته نیز در اظهاراتی خواستار برقراری آتش‌ بس در سطح دریا شد و ازائتلاف آمریکایی- سعودی خواست تا در راستای توقف خونریزی و درد و رنج مردم یمن این ابتکار عمل را بپذیرد.

اجرای این ابتکار عمل از سوی انصارالله یمن پس از آن صورت می گیرد که نیروهای یمنی هفته گذشته دو فروند کشتی عربستان سعودی را در نزدیکی سواحل غربی یمن، هدف قرار دادند. سعودی ها بلافاصله مدعی شدند کشتی‌های هدف قرار گرفته، نفتکش بوده اند. این در حالی است که «مجتهد»، فعال توییتری و افشاگر معروف اسرار آل سعود در پیامی نوشت کشتی که در نزدیکی تنگه باب‌ المندب هدف قرار گرفت، کشتی جنگی عربستان بود؛ اما محمد بن سلمان نمی‌خواهد بپذیرد که انصارالله یمن توانایی انهدام کشتی‌هایش را دارند و مدعی شد نفت‌کش‌های عربستان هدف قرار گفته‌اند.

پس از حملات یمنی ها، عربستان سعودی انتقال محموله های نفتی را از تنگه باب المندب به حال تعلیق درآورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن