ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83732
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :

در حج سال 1366 بر ایرانیان چه گذشت؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس برنامه راهپیمایی زائران ایرانی و خارجی با در دست داشتن پلاکاردهایی که مضامین ضدآمریکایی و اسرائیلی داشت به سمت محل تعیین شده حرکت می‌کردند و همزمان شعارهایی را سرمی‌دادند. پس از قرائت پیام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس برنامه راهپیمایی زائران ایرانی و خارجی با در دست داشتن پلاکاردهایی که مضامین ضدآمریکایی و اسرائیلی داشت به سمت محل تعیین شده حرکت می‌کردند و همزمان شعارهایی را سرمی‌دادند.

پس از قرائت پیام امام (ره) به کنگره حج، سخنرانی نماینده امام شروع شد. پس از پایان مراسم بی‌مقدمه نیروهای امنیتی عربستان به سمت حجاج هجوم بردند. پلیس سعودی باتون به دست حجاج را مورد حمله قرار داد. از ساختمان‌های اطراف هم سنگ و آجر به سمت حجاج پرتاب می‌شد. کمی بعد پلیس سعودی با گازهای سمی و خفه‌کننده و شلیک رگبار، زائران را مورد هدف قرار داد. در این واقعه 325 تن از حجاج ایرانی کشته و شماری نیز زخمی شدند.

در حج سال 1366 بر ایرانیان چه گذشت؟اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن