ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83735
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۴:۳۷
  • 141 بازدید
  • ارسال توسط :
مجموعه کتاب‌های «فرزندان خمینی» در راه بازار نشر

مجموعه کتاب‌های «فرزندان خمینی» در راه بازار نشر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا؛ اولین مجموعه «فرزندان خمینی» که به زندگینامه و خاطرات رزمندگان لشکر فاتح زینبیون پاکستان پرداخته، از سوی انتشارات شهید کاظمی به چاپ می‌رسد. زندگینامه و خاطرات شهید عدیل حسینی و شهید نوروزعلی درویش از جمله این آثار است که به ترتیب با […]

«فرزندان خمینی» به بازار نشر می‌آیندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایکنا؛ اولین مجموعه «فرزندان خمینی» که به زندگینامه و خاطرات رزمندگان لشکر فاتح زینبیون پاکستان پرداخته، از سوی انتشارات شهید کاظمی به چاپ می‌رسد.

زندگینامه و خاطرات شهید عدیل حسینی و شهید نوروزعلی درویش از جمله این آثار است که به ترتیب با عناوین «عاشقان ایستاده می‌میرند» و «غیرتی کماندر» منتشر می‌شود.

لشکر زینبیون، رزمندگان دلاور پاکستانی هستند که به محض مشاهده تهدید شدن حرم حضرت زینب(س) به وسیله گروه‌های تکفیری در سوریه به صورت داوطلبانه به نبرد با آنها برخاستند. رشادت‌های زینبیون در پاسداری از حرم اهل بیت(س) بازتاب کمی در رسانه‌ها یافته است و انتشارات شهید کاظمی در راستای همین موضوع، به انتشار کتاب‌هایی درباره این رزمندگان فاتح می‌پردازد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن