ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83754
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۸
  • 304 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن| فراخوان برای مشارکت در راهپیمایی گسترده در روز جمعه؛ اعلام آماده‌باش قبایل "رداع" برای مقابله با متجاوزان

یمن| فراخوان برای مشارکت در راهپیمایی گسترده در روز جمعه؛ اعلام آماده‌باش قبایل "رداع" برای مقابله با متجاوزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، کمیته برگزارکننده راهپیمایی در یمن از شهروندان این کشور خواست که عصر جمعه در راهپیمایی "با خون خود از نوامیسمان محافظت خواهیم کرد" مشارکت کنند. این کمیته در بیانیه‌ای بر اهمیت مشارکت گسترده شهروندان یمنی در این راهپیمایی برای رساندن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، کمیته برگزارکننده راهپیمایی در یمن از شهروندان این کشور خواست که عصر جمعه در راهپیمایی "با خون خود از نوامیسمان محافظت خواهیم کرد" مشارکت کنند.

این کمیته در بیانیه‌ای بر اهمیت مشارکت گسترده شهروندان یمنی در این راهپیمایی برای رساندن این پیام به متجاوزان و مردم دنیا که ملت یمن هرگز حاضر به هتک حرمت به ناموس و شرف خود نخواهند شد تاکید کرد.

شهر صعده یمن نیز روز چهارشنبه شاهد تظاهرات گسترده مردمی در محکومیت جنایات مستمر ائتلاف سعودی آمریکایی و مزدورانشان و تاکید بر مبارزه با متجاوزان بود.

اعلام آماده‌باش قبایل "رداع" برای گرفتن انتقام از متجاوزان

قبایل بخش‌های رداع در استان البیضاء روز چهارشنبه با برگزاری یک تجمع، آماده‌باش عمومی برای گرفتن انتقام از ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران که علیه ملت  یمن مرتکب جنایات شده‌اند، اعلام کرد.

قبایل رداع همچنین بر ادامه حمایت از جبهه ساحل غربی و بسیج عمومی برای مقابله با متجاوزان و اشغالگران تا آزادسازی کامل یمن تاکید کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع بر ضرورت اقدام جدی و مسئولانه در تمام جبهه‌ها با هدف گرفتن انتقام از هتاکان به نوامیس و مقابله با متجاوزان و اشغالگران تاکید کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن