ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83756
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۴۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید «مرتضی حسین پور» متعلق به دنیای اسلام است

شهید «مرتضی حسین پور» متعلق به دنیای اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز، 11 مرداد در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «مرتضی حسین‌پور شلمانی»، شهید گیلانی مدافع حرم، ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه را محدود به یک نهاد و سازمان ندانست و افزود: باید […]

شهید «مرتضی حسین پور» متعلق به دنیای اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز، 11 مرداد در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «مرتضی حسین‌پور شلمانی»، شهید گیلانی مدافع حرم، ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه را محدود به یک نهاد و سازمان ندانست و افزود: باید همه با هم و با تمام توان در جهت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

وی مردمی بودن، سادگی، نظم و تقسیم کار دقیق را از جمله نکات مهم در برگزاری یادواره های شهدا برشمرد و تصریح کرد: حتما‌ً به سهم خود پیشتیبانی‌های لازم را در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم های بزرگداشت شهدا انجام خواهیم داد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز، با قدردانی از تلاش و زحمات احیاگران نام و یاد شهدا، اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا فداکاری ها و از خودگذشگی شهدا به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه باید شهیدان عزیز را به عنوان الگو به نسل‌های آینده معرفی کنیم، گفت: شهیدانی همچون مرتضی حسین‌پور متعلق به دنیای اسلام و ملت عزیز ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، در حاشیه برگزاری این نشست از کتاب «مروری بر خاطرات فرمانده نابغه شهید مدافع حرم مرتضی حسین‌پور» رونمایی شد.

شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی در 16 مرداد سال 96 در حین عملیات مستشاری در خاک سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاس رشادت‌های شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی در پیامی این شهید مدافع حرم گیلانی را به عنوان شهید نمونه کشور در سال 97 معرفی کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن