ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83762
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۹
  • 398 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات عراق| عضو النصر: سخنان مرجعیت آخرین فرصت برای گروه‌های سیاسی است

تحولات عراق| عضو النصر: سخنان مرجعیت آخرین فرصت برای گروه‌های سیاسی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، یوسف الکلابی عضو ائتلاف النصر گفت که سخنان اخیر مرجعیت عالیقدر دینی آخرین فرصت برای گروه‌های سیاسی به شمار می‌رود. وی گفت: مرجعیت عالی عراق در خطبه‌های اخیر نماز جمعه دربار خطر ادامه فروپاشی کشور که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، یوسف الکلابی عضو ائتلاف النصر گفت که سخنان اخیر مرجعیت عالیقدر دینی آخرین فرصت برای گروه‌های سیاسی به شمار می‌رود.

وی گفت: مرجعیت عالی عراق در خطبه‌های اخیر نماز جمعه دربار خطر ادامه فروپاشی کشور که شاهد آن هستیم هشدار داد و بنابراین همه گروه‌ها و احزاب سیاسی باید از این آخرین فرصت استفاده کنند.

الکلابی تاکید کرد که ائتلاف النصر قصد دارد از طریق برنامه‌‌ای عملی با فساد مبارزه کند، زیرا عراق امروز به مرحله فروپاشی رسیده است.

وی اظهار داشت که دولت العبادی دولت اداره بحران‌ها مانند فروپاشی بهای نفت و جنگ علیه داعش و سایر مشکلات است.

شیخ مهدی الکربلایی نماینده مرجعیت عالیقدر عراق در خطبه‌های نماز جمعه در کربلا خواستار تحقق فوری خواسته‌های تظاهرات کنندگان و تشکیل دولت در نزدیک‌ترین زمان ممکن شد.

وی همچنین گفت که نخست‌وزیر آینده باید شجاع، قوی و قاطع باشد و در انتخاب کابینه آینده و انتصابات، ضوابط را رعایت کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن