ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8381
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۲۷
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از بارگاه شهید مدافع حرم استان بوشهر

آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از بارگاه شهید مدافع حرم استان بوشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مجید حسینی یکشنبه‌شب در همایش سبک زندگی اسلامی که به‌مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد با تبریک این روز بزرگ، اظهار داشت: تاریخ هیچ کس شاهد نبوده و نخواهد بود که هرچه از او […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مجید حسینی یکشنبه‌شب در همایش سبک زندگی اسلامی که به‌مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برگزار شد با تبریک این روز بزرگ، اظهار داشت: تاریخ هیچ کس شاهد نبوده و نخواهد بود که هرچه از او خواسته شود او نیز جواب دهد به‌ جزء حضرت علی(ع) که اینگونه بود.

وی به راه‌های نجات بشریت از ظلم و گمراهی پرداخت و گفت: راه نجات بشریت از تمام گمراهی فراگیری علوم اهل بیت(ع) و رفتن با اخلاص به سمت آنهاست.

امام جمعه شهر چغادک با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به سبک زندگی اسلامی تاکیداتی داشته اما به خوبی اجرا نشده است، افزود: سبک زندگی ما از غذا خوردن گرفته تا بقیه مسائل روزمره زندگی غیر اسلامی است.

حسینی با بیان اینکه معجزات اهل بیت(ع) همچون بقیه مسائل در طبابت هم دیده‌ایم، ادامه داد: طب‌الرضا در حوزه و دانشگاه‌های ما تدریس نمی‌شود بخاطر این است که به آن اعتقاد راسخ نداریم.

 وی با بیان اینکه هزینه‌های مردم برای سلامتشان خیلی زیاد شده، تاکید کرد: برخی دوست دارند مردم برای بیماری‌هایشان هزینه زیادی بدهند.

حسینی با اشاره به اینکه برخی مردم را خوردن نمک ترساندن در حالی که خودشان آن را رواج دادند، بیان داشت: ائمه(ع) در هیچ مساله‌ای ما را رها نخواهند کرد که برویم در خانه غرب و صهیونیسم گدایی کنیم.

امام جمعه شهر چغادک در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری و آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از بارگاه شهید مدافع حرم استان بوشهر در روستای «باشی» خبر داد و تصریح کرد: این مراسم با شعار استکبارستیزی و آزادسازی قدس آغاز خواهد شد.

حسینی با تأکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیسم نزدیک است، گفت: ما باید از ظرفیت بالای گردهمایی اربعین حسینی نهایت استفاده کرده و از این طریق برای نابودی رژیم صهیونیسم به سمت مرزهای قدس برویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن