ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83812
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
  • 343 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل موعد دور جدید گفت‌وگوهای یمن را اعلام کرد

سازمان ملل موعد دور جدید گفت‌وگوهای یمن را اعلام کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارتین گریفیتس»، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن شامگاه پنجشنبه از آغاز دور جدید گفت‌وگوهای یمنی-یمنی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه «المیادین»، گریفیتس از ژنو سوئیس اعلام کرد که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارتین گریفیتس»، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن شامگاه پنجشنبه از آغاز دور جدید گفت‌وگوهای یمنی-یمنی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه «المیادین»، گریفیتس از ژنو سوئیس اعلام کرد که ششم سپتامبر آینده (۱۵ شهریور) دور جدید گفت‌وگوها بین طرف‌های درگیری یمن در ژنو آغاز خواهد شد.

پیش از این در سال‌های 2016 و 2017 هم چند دور گفت‌وگوی صلح، از جمله در کویت، برگزار شده است. در آن‌ هنگام «اسماعیل ولد الشیخ» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن بود. رسانه‌های یمنی می‌گویند پیش‌شرط‌های طرح‌شده از سوی عربستان موجب شکست گفت‌وگوهای پیشین شده است.

اخیرا گریفیتس طی سفرهایی که به صنعاء و ریاض داشته با هدف از سرگیری گفت‌وگوها و بازگشت به میز مذاکرات، با طرف‌های درگیر در یمن دیدارهایی داشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن