ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83814
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
سنای آمریکا حمایت پنتاگون از حملات ائتلاف سعودی علیه یمن را مشروط کرد

سنای آمریکا حمایت پنتاگون از حملات ائتلاف سعودی علیه یمن را مشروط کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کنگره آمریکا در جریان تصویب بودجه وزارت دفاع (پنتاگون)، حمایت واشنگتن از عملیات ائتلاف سعودی و امارات علیه یمن را محدود کرد. بر اساس پیش نویس بودجه پنتاگون، ائتلاف سعودی باید با موافقت برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه مانند غذا، دارو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کنگره آمریکا در جریان تصویب بودجه وزارت دفاع (پنتاگون)، حمایت واشنگتن از عملیات ائتلاف سعودی و امارات علیه یمن را محدود کرد.

بر اساس پیش نویس بودجه پنتاگون، ائتلاف سعودی باید با موافقت برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه مانند غذا، دارو و سوخت به مردم یمن از درد و رنج غیر نظامیان بکاهد و از میزان خسارت به غیرنظامی‌ها و تاسیسات زیربنایی در جریان حملات این ائتلاف کم کند.

به نوشته الجزیره، سنای آمریکا لایحه بودجه پنتاگون که بالغ بر 716 میلیارد دلار برآورد می شود را با 87 رای موافق و 10 رای مخالف تصویب کرد.

این لایحه برای آن که به قانون تبدیل شود، پس از تصویب در کنگره، نیازمند امضای «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا است.

سنای آمریکا مارس 2018 (اسفند 96) لایحه قانونی را به بحث و گفت و گو گذاشت که هدف از آن توقف حمایت آمریکا از عربستان در جنگ یمن بود.

نیروهای آمریکایی در جریان جنگ عربستان علیه یمن، شرایط لازم برای سوخت گیری جنگنده های سعودی را فراهم کرده اند، همچنان که برخی کمک های اطلاعاتی را به نیروهای ائتلاف داده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن