ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83881
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
مسولان نظام گلوگاه های فساد را ببینند/برخی مسئولین با پشت میز نشینی باعث شده اند که وضعیت معیشتی مردم به مخاطره بیافتد

مسولان نظام گلوگاه های فساد را ببینند/برخی مسئولین با پشت میز نشینی باعث شده اند که وضعیت معیشتی مردم به مخاطره بیافتد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه نیز با حضور خیلی عظیم نمازگزاران  در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. خطیب جمعه یاسوج:مسولان نظام گلوگاه های فساد را ببینند حجت الاسلام حسینی صدر گفت: در منابع دینی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه نیز با حضور خیلی عظیم نمازگزاران  در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

خطیب جمعه یاسوج:مسولان نظام گلوگاه های فساد را ببینند

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: در منابع دینی ما از جمله قرآن و ائمه مطهر در خصوص گناه دروغ و زشتی این گناه نکاتی بیان شده است که هم عقوبت زیادی دارد و هم مفاسدی را هم برای انسان ووهم برای جامعه دارد از مجموع آیات قرآن و کتب فنی روایی نکته های زیادی در خصوص دروغ بیان شده است از جمله اینکه دروغ را فسق می نامند دروغ یک مسله بسیار مهم و زشت اسن و باید از این مسله پرهیز شود .
وی بیان کرد: در آیات مختلف دروغ را در کنار بت پرستی و فسق بیان می کنند از بت پرستی و پرستش چیزهایی غیر از خدا بپرهیزید انسان های اهل ایمان اهل دروغ نیستند داستان هایی در تاریخ داریم که حاضر نشدند خودشان را گرفتار دروغ کنند تمام دروغ هرجایی که باشد به جز چند مورد محدود گناه است.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: دروغگو رو سیاه است و هر کجا که باشد زمانی آشکار می شود دروغ از شراب هم بدتر است در حدیث داریم که ملائکه در محشر از بوی دهن انسان های دروغگو عذاب می کشند ملائکه از انسان دروغگو فرار می کند خداوند دروغگو را لعنت فرستاده است.
امام‌جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: دروغ مانع چشیدن طعم ایمان است نفاق و منافق سه ویژگی دارد یکی خیانت کردن خلف وعده و دروغ گفتن است در احادیث داریم که دروغگو جوانمرد نیست.
شیوه اسلام ک اخلاق اسلامی این است حتی در میدان جنگ با دشمن مردانه بجنگید با دروغگویی نجنگید هرگز حاضر نیستیم ناجوان مردانه با دشمنان بجنگیم دروغگو مروت ندارد.

حجت الاسلام حسینی صدر گفت: رای دروغگو در مقام شهادت قبول نیست مردم نیز این را قبول دارند در روایات و احادیث و قرآن به شدت این موضوع رد شده است و بیان شده دروغگو خود را هلاک می کند.
امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: دروغگو حقایق را وارونه نشان می دهد با این گونه افراد دوستی نکنیم.
حجت الاسلام حسینی صدر در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: سرلشکر شهید بابایی و لشکری که تاج افتخار کشور و نظام اسلامی هستند چرا که خلبانان ما بخش مهمی از دفاع مقدس را بر عهده داشتند و اقدامات شجاعانه انجام می دادند ودر مواقع مختلف و دوران دفاع مقدس مناطق مسکونی و شهرهای ما را دشمنان زیر آتش می گرفتند خلبانان تیزپرواز کشورمان برگ زرینی را در تاریخ دفاع مقدس ورق زدند روح همه شهدای دفاع مقدس به ویژه این دو خلبان گرامی باد.
وی به حقوق بشر اسلامی اشاره کرد و گفت: همه کشورهای اسلامی باید حقوق بشر اسلامی را مطرح ک از دیدگاه اسلام دفاع کنند امروز وحشی ترینها را در یمن می بینیم گلوله هایی که امروز دشمن یه طرف مردم فلسطین شلیک می کنند مورد کننده استخوان هستند پزشکان اینها را تایید کردند که قابل ترمیم نیست این یک جنایت است.
امروز برنامه های حج ابراهیمی در مکه انجام می شود اصل این حج برائت از مسلمین است یکی از اصول خدشه ناپذیر حج است شیعیان با محوریت نظام دست از برائت مشرکین دست بر نداشتند.

امام‌جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان انقلاب طراحی هایی انجام دادند که مردم را از کشورشان ناامید کنند آنها سیاه نمایی می کنند از رسانه های بیگانه با دلسوزی کاذب به کمک ملت می آیند دشمن همیشه میدانی را انتخاب می کند که در آن میدان موفق می شود امروز میدان معیشت مردم را هدف قرار داده است معتقدند بر اینکه امام ره و خمینی پشتوانه اصلی نظام مردم است آنها می خواهند مردم را از نظام بگیرند.
حسینی صدر بیان کرد: بخشی از مشکلات کشور ما معلول این گونه حوادث است یکی از مطالبات مردم این است که اگر در سالهای گذشته وزیری مشکلی کارنامه خوبی نداشته مسولان نظام فردی با روحیه انقلابی را جایگزین کنند، انتظار مردم نیز انتظار بی جایی نیست ما از نظر نیروی انسانی قادریم مشکلات را بر طرف کنیم کار سختی نیست مسولان نظام گلوگاه های فساد را ببینند .
 

وی افزود:کارشناسان سیاسی و اقتصادی یه این نتیجه رسیدند که گلوگاه هایی مثل بانک ها بنادر دستگاه های نظارتی باید وظیفه خودشان را انجام دهند تا دست مفسدان اقتصادی رو شود اصل نظارت بقیه از برخورد قضایی مهمتر است.
امام‌جمعه موقت یاسوج تصریح کرد مسولان می توانند مشکلات را بد طرف کنند در این شرایط بخشی از کالاهای ما صادر نشود که برخی ها سو استفاده کنند امروز در بخش خوراک مسکن مشکلاتی وجود دارد، نمایندگان مجلس در جابجایی مهره ها دولت را کمک کنند.

وی عنوان کرد: روحیه اشراف گری باید از بین برود برخی ها این روحیه را دارند این برای نظام اسلامی خطر دارد از ظرفیت های درونی کشور برای حل مشکلات باید استفاده کنیم.
وی عنوان کرد حوادثی رخ داده که خود امریکای ها می دادند مشکلاتی دارند پیروزی در سوریه کار کمی نیست یکی از معضلات سوریه وهابیت بود بساطشان را جمع کردند همین پیروزی رئیس جمهور پاکستان یک موقعیت است.

خطیب جمعه یاسوج در پایان گفت:انسان های بزرگ امروز ظلم را نمی پذیرند آمریکا بحث ناتو را مطرح کرد و ترامپ دنبال کرده است موفق نشدند چونکه جمهوری اسلامی را با اقتدار می بینند.
مسئولان وارد بازار شوند و با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.
 

********************************

خطیب جمعه لنده: برخی مسئولین با پشت میز نشینی باعث شده اند که وضعیت معیشتی مردم به مخاطره بیافتد

امام جمعه شهرستان لنده گفت: متاسفانه برخی مسئولین در این مقطع حساس روزه سکوت گرفتند و در خصوص مسائل اقتصادی کمتر با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی وارد شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرلنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: کسب درآمد حلال و داشتن روحیه جهادی و تلاش برای تأمین زندگی خوب برای خانواده و فرزندان مهمترین وظیفه والدین است.
وی افزود: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران ولی نعمت انقلاب هستند و مسئولین وظیفه دارند به گونه‌ای رفتار کنند که رضایت خداوند متعال و مردم را به همراه داشته باشد.
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: مسئولان باید در خدمت به مردم با روحیه جهادی عمل کنند و برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کنند.
وی تاکیدکرد: افزایش قیمت ها و نگرانی مردم از وضعیت موجود بازار و عدم نظارت بر این وضعیت باعث نگرانی شدید مردم شده است و در همین راستا نیز دشمن از این وضعیت کاملاً خوشحال است.
وی اظهارکرد: ناامید کردن ملت از حاکمیت از برنامه های مهم جنگ روانی دشمن است که متاسفانه عده ای نیز با دشمن همنوا شده اند و در این طبل جنگ می کوبند و مردم را بیشتر ناامید می کنند.

محمودی اصل گفت: وضعیت بازار باید به گونه‌ای تنظیم شود که مردم بتوانند نسبت به گذشته بدون هرگوه نگرانی قدرت و توانایی خرید را داشته باشند.
امام جمعه شهرستان لنده با اشاره به نقشه های شوم دشمن گفت: فراخوان جهت تجمعات غیرقانونی مردمی با هدف برهم زدن امنیت و آرامش مردم صورت گرفته است که مردم نیز باید با بصیرت و آگاهی مطالبات خود را بیان کنند نه اینکه به اموال عمومی و امنیت کشور خدشه وارد کنند.
وی تاکیدکرد: مطالبات مردم باید از راه قانونی پیگیری شود برخی مسئولین در سایه بی تدبیری خود با پشت میز نشینی باعث شده اند که وضعیت معیشتی مردم به مخاطره بیافتد و با این کار مردم نسبت به آنان بی اعتماد شده اند و انتظار دارند که قوه قضاییه و دولت نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
امام جمعه شهرستان لنده گفت: عدم نظارت بر بازار و عدم توجه به مسائل معیشتی مردم از جمله چالش‌هایی است که متاسفانه در حال اجراست و مسئولین باید با فکر تغییر سیستم اقتصادی و حتی مسئولان تیم اقتصادی دولت باشد.
وی گفت: متاسفانه برخی مسئولین در این مقطع حساس روزه سکوت گرفتند و در خصوص مسائل اقتصادی کمتر با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی وارد شده اند.

خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: مذاکره بدون قید شرط ترامپ با مسئولان کشور یکی از شیوه های جنگ روانی دیگر آمریکایی هاست که پس از ۵ سال مذاکره مستقیم و غیر مستقیم در برجام و دیدارهای رسمی و غیررسمی هیچ سودی برای ملت نداشت و ملت بر این باورند که آمریکا غیرقابل اعتماد است .
وی گفت: تجربه ی تلخ برجام کافی نبود تا امروز نیز عده‌ای در کشور از ذوق این حرف ترامپ به وجد بیایند و به دنبال ایجاد این مذاکره مستقیم هستند و این در حالی است که ۶۰ سال است که آمریکا همواره به دنبال دشمنی و ضربه زدن به این ملت بوده است.
امام جمعه گفت: شهادت شیخ فضل الله نوری یکی از علمای ارزشی در دوران رژیم طاغوت باعث شد که روشنگری در خصوص توطئه های انگلیسی ها با قدرت نفوذ کلام وی در جهت روشن سازی پروژه نفوذ انگلیسی‌ها به جامعه تبیین شود.
وی با قدردانی از زحمات عوامل برق شهرستان لنده گفت: مهمترین اقدام اداره برق شهرستان لنده ایجاد تقویت کننده برق در ورودی شهر لنده بود که اقدام بزرگی در جهت تامین افت ولتاژ برق است و لذا مردم نیز وظیفه دارند که با رعایت و مدیریت مصرف برق صرفه جویی کنند .
خطیب جمعه لنده گفت: هفته جهانی شیر خشک یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که همه ما باید آن توجه کافی داشته باشیم چرا که بیش از ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر(ص) هیچ غذایی را ارزشمند تر از شیر مادر ندانسته است.

*******************************

خطیب جمعه لیکک:مشکلات کشور با بازگشت به توصیه های رهبری حل می شود/آمریکا دنبال ایجاد ناتوی عربی-غربی علیه ایران است

نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.
امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز ابتدا با تأسی از آیات و روایات به تبیین لزوم داشتن بصیرت در شرایط حساس جامعه پرداخت.
وی در ادامه گفت: با توجه به فضای رسانه ای و مشکلات معیشتی مردم، در وقت کوتاهی به بعضی از وظایف مردم و مسئولان می پردازم.
حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:در مورد دشمن،ما یکسری دشمن بسیار از لحاظ مکانی داریم،یکسری دشمن درجه یک داریم مانند رژیم صهیونیستی و آمریکا و یکسری دشمن دور داریم مثل آل سعود.
وی افزود:قطعا آمریکایی ها بر خلاف کرامت و مسیر انسانی حرکت می کنند و می خواهند انسان ها دست آموز یکسری قدرت طلب باشند.
امام جمعه شهر لیکک خاطر نشان کرد:در یکی از پازل های دشمن ایجاد دوقطبی بین اقتصاد و امنیت ملی است، دنبال این هستند که عده ای از مردم حاضر باشند مشکلات اقتصادی به قیمت از بین رفتن امنیت ملی حل شود.
وی افزود:در این شرایط پای غرب زده ها و دیگر معاندان نظام به کشور باز می شود.
امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:قضیه آب خرمشهر و مشکلات معیشتی مردم از این دست اتفاقات است که دشمن برای آن برنامه ریزی می کند.
حجت الاسلام افروغی گفت:آمریکا برای مقابله با ایران به دنبال ایجاد ناتوی غربی- عربی در منطقه است.

وی تصریح کرد:ما باید امید داشته باشیم،همانگونه که امام راحل(ره) فرمود، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه شهر لیکک ادامه داد:اگر قرار است مشکلی به وجود آید، مشکل از ناحیه افرادی نادان، پول پرست و بی سواد است.
حجت الاسلام افروغی تصریح کرد،:در چنین شرایط بازگشت به فرمایشات رهبری،راهکاری مناسب و موثر است.
وی افزود:هیچ وقت بی تدبیری هایی که باعث ما امیدی مردم شود مانند سال های اخیر وجود نداشت.شعارهای تو خالی در زمان انتخابات که هیچ مطالعاتی پشت آنها نبود،عدم شفافیت و غیر واقعی بودن خیلی از گفته ها، اعتماد به کدخدا، اصرار بر اجرای برجام، حرف درمانی و نبود عمل گرایی از مشکلاتی است که مردم را نام امید کرد.
امام جمعه شهر لیکک حساس ترین و مهمترین عامل بروز مشکلات اخیر را پرداختن به کشاورزی و غفلت از مشکلات کلی کشور عنوان کرد و مصداق هایی از این اشتباهات را بیان کرد.
وی تصریح کرد:حملخدبه شاهرگ های نظام و دفاع از منافقین بادبادکهای رقبا و حمله به منتقدین در سال های اخیر به اوج خود رسید.
حجت الاسلام افروغی گفت:دولتمردان باید در این فشار افکار عمومی کمی به خود بیایند.

وی با بیان اینکه مشکل تنها به دولت بر نمی گردد،افزود:در نهاد هایی که انقلابی و ولایی هستند در یک دوره به مدیرانی واگذار شد که اعتقادی به انقلاب و ولایت نداشتند، تیم پیر اقتصادی دولت ناتوان است، مجلس باید قیام کند ؛سیستم بانکی ما باید به کلی بازنگری شود.
امام جمعه شهر لیکک گفت:مسئولان از جمله رئیس جمهور و نمایندگان مجلس چکیده افکار مردم هستند، یکی از عامل های اصلی مشکلات کنونی ما این است که در کشور ما دموکراسی به معنای واقعی عمل می شود و این تاوان دموکراسی است که ما می دهیم و بخش دیگر از آن به نوع انتخاب ما بر می گردد.
حجت الاسلام افروغی در پایان گفت:در سطح وزارت خانه برای حل مشکل اراضی شهرستان بهمئی نظر مساعدی دارند، انشاء الله در هفته های آینده خبر های خوبی در این زمینه می شنویم.

**********************************

خطیب جمعه گچساران:همه از گرانی ها گلایه دارند/ سرمایه ملت را بردند وخوردند/تاکی باید این حرف ها را شنید /وعده ها به این ملت داده شد

 حجت الاسلام علیرضا صفایی،امامجمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:ممکن است برای اهل تقوا دردنیا ناراحتی ، سختی و مشکلی پیش بیاید اما درقیامت غمگین نیستند و حزن و اندوهی ندارد.

وی با اشاره به سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن افزود:دربمباران اتمی هیروشیما که توسط آمریکا درسال 1945میلادی صورت گرفت  بیش از 160هزار نفرکشته و مجروح شدنددرحالی که تنها کشوری که این سلاح را به کار گرفت و به کار می گیرد همین آمریکاست.

صفایی اظهارکرد:جنایتی که بیش از 160هزار نفر معادل جمعیت یک شهر کشته و یا مجروح شدند که هنوز پس از سال ها عده ای از زخمی و مجروحان این بمباران که درحال زندگی هستند، زجرها می کشندکه باید گفت  جنایت بس بزرگ علیه بشریت بود.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:دردوران دفاع مقدس ،آمریکای جنایتکار و خبیث همین اقدامات را انجام داد و سلاح های شیمیایی و میکروبی در اختیار حزب بحث و صدام ملعون قرار داد که هنوز خانواده های جانبازان عزیزی هستند که براثر این موارد رنج ها و دردها می کشند.

صفایی گفت:هنوز هستندجانبازانی که شیمیایی شدند و به زور نفس می کشد،جنایت هایی که حتی نفس کشیدن را از عده ای هم گرفتند،اقداماتی که توسط استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار مرتکب شدند.

وی افزود:امروز در دنیا هرکجا سخن از ظلم ،جنایت وکشتار است آمریکا پیداست،و در روز های گذشته ائتلاف سعودی -آمریکایی -صهیونیستی علیه مردم مردم مظلوم یمن شکل گرفته است و این مردم چند سال است که کشورشان زیربمباران قرار دارد.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:عربستان سعودی اصل این ماجراست و اسرائیل غاصب و آمریکا به این مردم مظلوم حمله می کنند و جنایت ها مرتکب می شوند ،همین چند روز پیش هواپیمایی ائتلاف به بیمارستان ها و بازار صیادان حمله می کنند و بیش از 160نفر را به خاک و خون کشاندندکه این هم نشان از حقوق بشر آمریکایی است.

وی درادامه تصریح کرد:اما وعده خداوندحق است و بشارت داده است مجاهدینی اگر درراه خدا صبرپیشه سازندحتما پیروز خواهند شد.انصارالله یمن و جنبش مردمی یمن ان شاءالله براین ائتلاف سعودی -امریکایی-اسرائیلی غالب خواهند شد و ان شاءالله لشکر اسلام و رزمندگان یمنی به همین زودی به پیروزی خواهند رسید.

امام جمعه موقت گچساران درادامه با اشاره به روزخبرنگار بیان کرد:17مرداد سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی در افغانستان توسط تروریست های طالبان در سال 77است که یاد و خاطره این خبرنگار را گرامی می داریم و به روح و روانش درود می فرستیم.

صفایی اظهارکرد:این روز را به عزیزان خبرنگاری که به حق، حقیقت و به صدق و صداقت عمل می کنند تبریک می گوییم،یک خبرنگار رسالت و وظیفه بسیار سنگینی در این برهه از زمان و در این عرصه فضای مجازی برعهده دارد.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:در حقیقت تقوا برای هر گوینده ای ، برای هر نویسنده ای و مخصوصا برای هر خبرنگاری بسیارلازم است که اگر رعایت تقوا نباشد با دروغ پردازی و شایعه پراکنی بی اساس مردم را به اشتباه می اندازد چرا که یک خبرنگار مسئولیت بسیار سنگینی دارد و باید به عاقبت کار حتما توجه کند.

صفایی درادامه با اشاره به سالروز شهادت امیر خلبان حسین لشکری ،اظهارکرد:18مرداد ماه 88سالروز شهادت با سابقه ترین آزاده کشور با 18سال اسارت است.بخش اعظمی از عمر شریف ایشان در اسارت سپری شد و البته این یک نمونه است درایران اسلامی از این موارد بسیار داریم و هستند آزادگانی که طعم تلخ و سخت اسارت را به جان خود خریدند اما در مقابل دشمن سرتسلیم فرود نیاوردند وعزت آفریدند.

وی تصریح کرد:این عزیزان به وظیفه خود عمل کردند و موضوعی  که مهم است ادامه راه آنها ست، این روزها می بینیم درفضای مجازی عده ای با عزت و آبروی ایران اسلامی و شهدا ،آزادگان و جانبازان سرافراز بازی می کنند.

صفایی اظهارکرد:کارهای انجام می دهند تا مسیرآرمان ها ،ارزش ها  و آن راهی که مسیر عزت است را خراب کنند و متاسفانه برخی ها پیدا می شوند که سخن از مذاکره و گفتگو با آمریکا جنایتکار دارند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:آمریکایی که دست به هرجنایتی زد و علیه این ملت هراقدام خصمانه ای که خواست انجام داد، 17هزار شهید ترور محصول آمریکا و استکبار جهانی است امروز عده ای می خواهند مردم را علیه نظام اسلامی بسیج کنند.

وی افزود:اما مقام معظم رهبری بارها فرمودند" که دشمنان موفق نخواهند شد و بارها هشدار دادند که هدف دشمنان از فشارهای اقتصادی یک هدف سیاسی است و آن هدف سیاسی این است که مردم را مقابل نظام اسلامی قرار دهند".

صفایی گفت:امنیتی که در کشور ما وجود دارد در غرب آسیا بی نظیر است ،می خواهند این امنیت را با دست مردم از بین ببرندو مقام معظم رهبری فرمودند" وقتی که چنین چالشی در کشور وجود دارد همه نیروها باید درکنار هم قرار بگیرند و با هم کار بکنند و مسئله اقتصاد را جدی بگیرند".

امام جمعه گچساران افزود:این مردم، مردم در صحنه ای هستند و در لحظات و عرصه های سخت کنار این انقلاب بودند و ان شاءالله هم خواهند داد . این مشکلات معیشتی و اقتصادی که متاسفانه چند وقتی بوجود آمده است  و مقام معظم رهبری بارها بررفع مشکلات دستور دادند و اخیرا هم برخی مراجع مطالبی را بیان فرمودند که با اخلاگران اقتصادی به عنوان خائن برخورد شود.

وی تصریح کرد:انهایی که اخلاگر در مسائل اقتصادی هستند باید اینها را به عنوان خائن به این ملت معرفی کنید و با خائن برخورد قاطع صورت بگیرد.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:مقام معظم رهبری فرمودند "که دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش بدهد" ،آنهایی که سرمایه ملت را به یغما می برند شب می خوابیم و صبح بلند می شوی و می بینی اجناس در حال گرانتر شدن هستند.

صفایی افزود:از آن طرف هم خبر می شنوی که سرمایه ملت را بردند وخوردند، تاکی باید این حرف ها را شنید تا کی باید این سخنان را شنید وعده ها به این ملت داده شد وعده راحتی ، آسایش و رفاه به این ملت داده شد ،به خدا قسم کسانی که ظلم می کنند، آنهایی که برای ملت بزرگ ایران مشکلات اقتصادی و معیشتی بوجود می آورند آخرتی جز جهنم نخواهند داشت.

وی تصریح کرد:مسئولین فکر کنند و کاری انجام دهند ،مسئولین اقتصادی و مالی و آنهایی که مسئولند بازار را کنترل کنند ،همه از گرانی ها گلایه دارند این مشکلات را حل بکنید و مقام معظم رهبری فرمودند که این مشکلات مربوط به بیرون از کشور نیست وبسیار از مشکلات مربوط به درون کشور است.

صفایی گفت:مرتبا مردم را در نگرانی قرار می دهند که کالا ها در حال گران شدن هستند مسئولین باید به این مردم خدمت کنند .

***********************************

خطیب جمعه چرام:مردم انقلاب را متعلق به خود میدانند اما از این عدم رسیدگی ها وعدم نظارت های بازدارنده نگران هستند

حجت الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: خداوند بهشت را به پاس تقوا می‌دهد، تقوایی که همه ما آن‌را می‌شناسیم و بارها و بارها نام آن‌را شنیده‌ایم اما در عمل یک پایمان می‌لنگد، این درحالی است که هرچه تقوای ما قوی‌تر باشد، نمازهای بهتری داریم.   امام جمعه چرام عنوان کرد: خداوند هرکه را بخواهد هدایت کند، سینه‌اش را براى (پذیرش) اسلام مى‌گشاید و هر که را (به خاطر اعمال وخصلت‌هاى خلافش) بخواهد گمراه کند، سینه‌اش را (از پذیرفتن ایمان) سخت قرار مى‌دهد، گویا به زحمت در آسمان بالا مى‌رود، خداوند این چنین پلیدى (کفر) را بر کسانى که ایمان نمى‌آورند قرار مى‌دهد.   وی با بیان اینکه مراد از هدایت و ضلالت الهى، فراهم کردن اسباب هدایت براى شایستگان و از بین بردن اسباب، براى نااهلان است گفت: منظور از «صدر»، روح و دل است و مراد از شرح صدر، گسترش افق عقل و فکر بلندى‌ است، روح، براى پذیرش حقّ و هدایت است و این نیازمند گذشتن از هوسها و تمنیات دل است،آنکه شرح صدر نداشته باشد، همواره در لاک خود مى‌ماند و بیرون نمى‌آید. نتیجه‌ى شرح‌صدر، بصیرت و نورانیّت همراه با قلب رقیق و حقّ‌پذیر است.     خطیب جمعه چرام در خطبه های دوم نماز سیاسی،عبادی این هفته با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و با بیان اینکه عملکرد بازاریان در جامعه اسلامی نمایش مسلمان بودن ما است،گفت : احتکار ،گران فروشی و بی انصافی در معامله از ساحت یک مسلمان حقیقی بدور است،ما تا خودمان بر یکدیگر رحم نکنیم خداوند رحمتش را بر ما ارزانی نمی کند،مسلمانان، بر یکدیگر ترحم کنیم وضعیت معیشت وفقر ناراحت کننده است.   وی افزود: غالب بازاریان ما انسان های صالح وشایسته اند،تعداد کمی قصد اخلال در بازار را دارند،فضای روانی به وجود می اورند،گران فروشی میکنند، گاها یک جنس در چند مغازه چند قیمت متفاوت دارد.   حجت الاسلام افشار ابراز کرد: تعزیرات ونهادهای نظارتی بر بازار چه برخوردی کرده، چرا اگر برخوردی صورت میگیرد برای بعضی بازدارنده نیست،مردم گلایمند هستند.مردم انقلاب را متعلق به خود میدانند اما از این عدم رسیدگی ها وعدم نظارت های بازدارنده نگران هستند.   وی با تاکید بر این مطلب که فشارهای اقتصادی وروانی دشمن باید مورد توجه مسولان قرار گیرد،خاطرنشان کرد: جنگ روانی دشمن برای فشار بر اقتصاد ما است،الان جمهوری اسلامی دریکی از بهترین وضعیت ها از حیث منابع ارزی است منابع ارزی ،صادرات ،ارتباط های بین المللی با سایر کشورها و توجه کشورهای منطقه به نقش اثر گذار جمهوری اسلامی اینها هر کدام برای اعتبار یک کشور در جامعه جهانی کفایت میکند،مردم ومسولین مرعوب جنگ روانی دشمن نشوید و با صبر واستقامت این تهدید دشمن را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.   امام جمعه چرام تصریح کرد: کسانی در این وضعیت ارز دولتی گرفتند اما کالا وارد نکردند چنین افرادی مفسد اقتصادی اند، کسانی که کمک به جنگ روانی دشمن میکنند باید توسط قوه قضاییه با آنها بشدت برخورد شود،در بعضی کشورها اخلال گران اقتصادی اعدام میشوند تا درسی برای همه باشد،چرا با این افراد چنین برخوردی نمیشود.این افراد چه پشتوانه هایی دارند.ترحم براین مفسدان اقتصادی خیانت به قشر مستضعف است.  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن