ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 83905
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :

برای ساخت مجموعه شهید حججی زندگیم را می‌گذارم!(اخبار ادبی و هنری)

سعید کمانی در گفت وگو با کیهان با بیان اینکه در سوریه از نزدیک شاهد فداکاری و در عین حال مظلومیت شهدای مدافع حرم بوده است، گفت: مدافعان حرم ثابت کردند که می‌توان در جهان پر فتنه، فریب دنیای پر زرق و برق را نخورد و در برابر طواغیت کرنش نکرد و در دفاع از […]

سعید کمانی در گفت وگو با کیهان با بیان اینکه در سوریه از نزدیک شاهد فداکاری و در عین حال مظلومیت شهدای مدافع حرم بوده است، گفت: مدافعان حرم ثابت کردند که می‌توان در جهان پر فتنه، فریب دنیای پر زرق و برق را نخورد و در برابر طواغیت کرنش نکرد و در دفاع از مقدسات در هر کجای دنیا حاضر شد و خون داد. از این رو، نمی‌توان از کنار این مردان بزرگ راحت گذشت. مردانی که برخی داخلی‌ها و خارجی‌ها ناجوانمردانه درباره آنها قضاوت می‌کنند. به واقع، ساخت هر اثری درباره مدافعان حرم،‌اشاعه فضیلت‌های اخلاقی و ادای دین بدان رادمردان است.
وی افزود: طبعا ساخت آثاری در حوزه مقاومت به دلیل امکانات و ضرورت حضور در منطقه درگیری، آسان نیست اما رسالت ما چنین اقتضایی دارد.
سعید کمانی تاکید کرد: برای ساخت آثار ارزشی و خاصه درخصوص شهدای مدافع حرم و ضد جریان‌های تکفیری در سطح منطقه مشکلاتی است. نظیر اتفاقاتی که برای جناب جمال شورجه در شمال آفریقا رخ داد و البته ایشان با بصیرت و شجاعت برخورد نمودند. با این حال ما آمادگی داریم مجموعه‌ شهید حججی را با قدرت بسازیم.
وی ادامه داد: نسل جدید باید بداند که اسلام و کیان اسلامی و سرزمین ما، چگونه و با رشادت چه کسانی و با چه اعتقاداتی پاسداری شده است.
کمانی گفت: در حال حاضر در پی داستان خوب برای تصویر کردن شاهکار مدافعان حرم هستیم و در همین رابطه با چندین نویسنده متبحر در حال مذاکره می‌باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن