ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83923
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۴:۳۹
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
هاآرتص: عربستان در جنگ یمن از مزدوران آمریکایی و آفریقایی  کمک می‌گیرد

هاآرتص: عربستان در جنگ یمن از مزدوران آمریکایی و آفریقایی کمک می‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت: عربستان از مزدوران آمریکای جنوبی و آفریقای جنوبی در جنگ یمن کمک می‌گیرد و ماهانه پنج میلیارد دلار خرج آن‌ها می‌کند. این روزنامه نوشت: ریاض اکنون به دنبال راه خروجی از باتلاق جنگ یمن است. عربستانی‌ها و هم‌پیمانانشان زمانی که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت: عربستان از مزدوران آمریکای جنوبی و آفریقای جنوبی در جنگ یمن کمک می‌گیرد و ماهانه پنج میلیارد دلار خرج آن‌ها می‌کند.

این روزنامه نوشت: ریاض اکنون به دنبال راه خروجی از باتلاق جنگ یمن است. عربستانی‌ها و هم‌پیمانانشان زمانی که این عملیات را آغاز کردند فکر می‌کردند این عملیات سریع به نتیجه می‌رسد. ائتلافی که عربستان رهبری آن را برعهده دارد به بهترین سلاح آمریکایی مجهز بوده و نیروهای عربستانی شامل خلبانانی است که در آمریکا آموزش دیدند. آمریکا ریاض را به داده‌های اطلاعاتی مجهز می‌کرد.

هاآرتص نوشت: جنگ در یمن تقریبا از رسانه‌های خارجی پنهان است هرچند که یمنی‌ها بهای سنگین آن را با دادن بیش از ۱۰ هزار کشته می‌پردازند. این کشور به صحنه رقابت بین المللی تبدیل شده است اما این مسئله موجب نشده بحران یمن در رأس دستورکار دیپلماسی جهانی قرار گیرد.

هاآرتص نوشت: به دلیل وخیم‌تر شدن فاجعه یمن این بحران در دوره اخیر توجه آمریکا را به خود جلب کرده است. کنگره آمریکا قانونی را صادر کرد که براساس آن هواپیماهای این کشور از سوخت‌رسانی به جنگنده‌های امارات و عربستان منع می‌شوند.

این روزنامه گزارش داد: با این وجود هیچ گونه حمله‌ای از سوی عربستان به پایگاه‌های القاعده در جنوب یمن صورت نمی‌گیرد و براساس گزارشات عربستان و امارات از عناصر القاعده برای حمایت از گروهک‌های قبایلی که با حمایت عربستان با انصارالله می‌جنگند، استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن