ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 83941
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۲۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
حمایت روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه از سخنان سردار سلیمانی

حمایت روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه از سخنان سردار سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهارات و موضع‌گیری مقتدرانه سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مقابل اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا در چند روز اخیر بازتاب فراوانی در سطح جهان داشت و همچنین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهارات و موضع‌گیری مقتدرانه سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مقابل اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا در چند روز اخیر بازتاب فراوانی در سطح جهان داشت و همچنین موجب دلگرمی ملت ایران بود.

در این میان علمای اهل سنت نیز که همواره با نمایش وحدت در کنار برادران شیعه خود و زیر لوای مقام معظم رهبری پای نظام و انقلاب بوده‌اند این بار نیز حمایت قاطع خود را از این اظهارات اخیر سردار سلیمانی اعلام کردند.

تا آخرین قطره خونمان در کنار این سردار سرافراز هستیم

ماموستا حسین عینی امام جمعه شهر نوسود در پی سخنان سردار قاسم سلیمانی در برابر اظهارات رییس جمهور آمریکا اظهار داشت: قاسم سلیمانی شخصیتی بزرگ و و دانا از لحاظ نظامی و سیاسی است که با از خود گذشتگی، عشق و علاقه خود را به اسلام و نظام و ایران اسلامی نشان داده است.

وی گفت: ما با حمایت کامل از سردار قاسم سلیمانی که جواب کوبنده‌ای به رییس جمهور آمریکا داد تا آخرین قطره خون خود در کنار این سردار سرافراز هستیم و برای حفاظت و پاسداری از این نظام و انقلاب از هیچ تهدیدی از سوی دشمنان ترسی نداریم.

امام جمعه نوسود در ادامه وحدت بین آحاد جامعه را یکی از عوامل نا امیدی دشمنان دانست و افزود: ملت ما با اتحاد و برادری و با به گوش بودن به فرمان مقام معظم رهبری در مقابل تهدیدها و درشت گویی و اقدامات دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

ماموستا عینی در ادامه افزود: نقشه امروز دشمنان برای دلسرد کردن مردم از نظام است ولی ملت ما نشان داده اند که هر چه دشمنان در پی ضربه زدن به این نظام باشند بیشتر و با اقتدارتر از این نظام حفاظت می کنند و از هیچ تهدیدی ترسی ندارند.

وی در پایان گفت: آمریکا در طول سالیان پس از انقلاب هر چه توانسته دشمنی کرده و برای ما مزاحمت ایجاد کرده است، اما به لطف خداوند و همت مردم عزیز این سرزمین و به برکت خون شهیدان و رشادتهای سردارانی همچون سردار قاسم سلیمانی یک بار هم موفقیت کسب نکرده است.

سخنان سردار سلیمانی رجزخوانی نیست، بلکه سخنی از جنس عمل است

ماموستا یحیی شهبازی امام جمعه موقت و عضو شورای روحانیت شهر روانسر نیز با اشاره به اظهارات اخیر سردار سلیمانی اظهار داشت: ما ملت ایران نشان داده‌ایم که از دشمنان و استکبار بیزاریم و در مقابل هر تجاوز و تهدیدی ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود: اظهارات سردار سلیمانی در برابر تهدیدهای رییس جمهور آمریکا ضمن نشان دادن اقتدار ایرانیان سبب شد تا دشمنان و معاندان بدانند برای به زانو در آوردنشان فقط سپاه پاسداران و سردار سلیمانی کافی است.

امام جمعه موقت شهر روانسر با حمایت از سخنان سردار قاسم سلیمانی افزود: وقتی سردار سلیمانی خطاب به ترامپ می گوید که آقای ترامپ مرد این میدان من هستم، به این مفهوم است که این صحبت یک رجزخوانی خالی نیست بلکه سخنی از جنس عمل و انقلابی است.

ماموستا شهبازی بیان داشت: به گفته سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی، آمریکا و متحدانش از پس افغانستان و یمن بر نمی آیند چه طور می خواهند با اقتدار ایران و ملت آن برخورد کنند؟

وی در ادامه افزود: تهدیدهای نظامی که از سوی دشمنان اعمال می شود خیلی جدی نیست و ما هم با تمام قدرت توان پاسخگویی به آن را داریم.

عضو شورای روحانیت شهر روانسر با اشاره به اینکه تهدیدات نظامی دشمنان توخالی و واهی است، ادامه داد: اکنون که در 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، تحریم‌ها و تهدیدها به اوج خود رسیده است و تنها تهدیدی که توان و جرات عملی کردن آن را ندارند، تهدید نظامی است.

وی در ادامه افزود: اگر دشمنان بخواهند به تجاوز نظامی دست بزنند با وجود سرداران رشیدی مانند سردار سلیمانی هزینه های سنگینی برای آنها به دنبال خواهد داشت.

اظهارات سردار سلیمانی مایه دلگرمی و غرور ملت ایران است

ماموستا رشید ثنای امام جمعه اهل سنت شهر سرپل ذهاب اظهار داشت: ایستادگی سپاه پاسداران در مقابل تهدیدهای آمریکا برای دفاع از ناموس، خاک و سربلندی ملت جمهوری اسلامی و امنیت ایران است.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب در ادامه افزود: مردم غیور و رشید ایران اسلامی با تمام وجود در مقابل تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهد کرد و با افتخار خون خود را تقدیم این سرزمین خواهد کرد.

ماموستا ثنای اسراییل را یکی از عوامل اصلی تهدید از سوی آمریکا دانست و گفت: دشمنان ما با این تهدیدها راه به جای نخواهند برد؛ ما ملت ایران اسلامی با هر مذهب و زبانی با اتحاد و پیروی از مقام معظم رهبری در مقابل جهان کفر ایستادگی خواهیم کرد.
وی در ادامه به سخنان سردار قاسم سلیمانی در برابر اظهارات رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی سرباز مخلص ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سخنان او در برابر اظهارات بی پایه و اساس رییس جمهمور آمریکا باعث دلگرمی و غرور ملت ایران اسلامی شد.

وی در پایان ضمن حمایت از سخنان سردار سلیمانی افزود: ما ملت ایران اسلامی با اقتدار در کنار این سردار رشید خواهیم بود و تا آخرین قطره خون خود از این نظام و آب و خاک حفاظت خواهیم کرد و از هیچ تهدیدی از سوی دشمنان اسلام و ایران اسلامی هراسی نداریم و با افتخار خون خود را در راه حفاظت از این نظام خواهیم داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن