ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84005
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱:۴۴
  • 402 بازدید
  • ارسال توسط :
برای سوزاندن کالری‌ها باید چه مقدار فعالیت کرد؟ +اینفوگرافیک

برای سوزاندن کالری‌ها باید چه مقدار فعالیت کرد؟ +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاهش وزن و خوش‌اندام باقی ماندن نیازمند سوزاندن کالری بیشتر نسبت به مقدار کالری مصرفی می‌باشد. بنابراین ورزش کردن و انجام فعالیت‌های حرکتی می‌توانند نقش موثر در سوزاندن کالری داشته باشد. مقدار کالری مصرف […]

برای سوزاندن کالری‌ها بایدچه مقدارفعالیت کرد؟به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاهش وزن و خوش‌اندام باقی ماندن نیازمند سوزاندن کالری بیشتر نسبت به مقدار کالری مصرفی می‌باشد. بنابراین ورزش کردن و انجام فعالیت‌های حرکتی می‌توانند نقش موثر در سوزاندن کالری داشته باشد. مقدار کالری مصرف شده در این فعالیت‌ها به وزن بدن و قابلیت‌های فیزیکی فرد، نوع ورزش یا فعالیت انتخاب شده و شدت انجام آن بستگی دارد.

به هر حال در هنگام انجام فعالیت بسیاری افراد به دنبال آگاهی از میزان کالری مصرفی در رژیم غذایی و میزان سوزاندن آن در فعالیت‌های روزمره و نیز هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی به منظور دستیابی به حداکثر میزان کاهش وزن، بدون وارد شدن آسیب به سلامت بدن هستند. در واقع، در کنار انجام فعالیت‌های ورزشی، لازم است سطح کافی مواد مغذی در اختیار بدن قرار گرفته و بین سطح کالری مصرف شده در رژیم غذایی و کالری سوزانده شده در هنگام انجام فعالیت توازن وجود داشته باشد.

با دیدن اینفوگرافیک زیر پی خواهید برد که برای سوزاندن کالری ها به چه مقدار فعالیت نیاز دارید.

برای سوزاندن کالری‌ها بایدچه مقدارفعالیت کرد؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن