ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84037
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۵۱
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
حافظان قرآن در مدارس غیرانتفاعی مجمع‌القرآن فاطمیون استخدام می‌شوند

حافظان قرآن در مدارس غیرانتفاعی مجمع‌القرآن فاطمیون استخدام می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ طی برنامه‌ریزی انجام شده، حافظان قران کریم که تمایل به امر تدریس دارند می‌توانند با تکمیل فرم تقاضانامه به عنوان مربی با مجمع‌القران فاطمیون شهرستان گراش مشغول به همکاری شوند.حافظانی که در مجمع به درجه حفظ کل آیات نورانی کلام وحی رسیده‌اند می‌توانند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ طی برنامه‌ریزی انجام شده، حافظان قران کریم که تمایل به امر تدریس دارند می‌توانند با تکمیل فرم تقاضانامه به عنوان مربی با مجمع‌القران فاطمیون شهرستان گراش مشغول به همکاری شوند.
حافظانی که در مجمع به درجه حفظ کل آیات نورانی کلام وحی رسیده‌اند می‌توانند با تکمیل فرم نام‌نویسی سپس در دوره‌های تثبیت و تربیت مربی مؤسسه حضور پیدا کنند و به عنوان مربی از آموزش‌های لازم برخوردار شوند تا پس از سپری کردند این دوره به عنوان کادر آموزشی و مربی در مدارس غیرانتفاغی وابسته به مؤسسه، جذب می‌شوند.
یادآور می‌شود، مجمع‌القرآن فاطموین شهرستان گراش استان فارس دارای مهد و پیش‌دبستانی و دبیرستان دوره اول است. همچنین در آینده نیز دبستان و دبیرستان دوره دوم بانوان و آقایان نیز راه‌اندازی خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن