ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8406
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۲۶
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایشگاه عکس «قطعه 31» در قم برگزار شد

نمایشگاه عکس «قطعه 31» در قم برگزار شد

امیر حسامی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان اینکه نمایشگاه عکس «قطعه 31» روایتی از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در ماه‌های اخیر در قم است اظهار داشت: نام قطعه 31 ازاین‌جهت برای این نمایشگاه انتخاب‌شده که شهدای مدافع حرم در قطعه 31 آرامستان معصومیه قم تدفین شده‌اند و هر شب […]

امیر حسامی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان اینکه نمایشگاه عکس «قطعه 31» روایتی از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در ماه‌های اخیر در قم است اظهار داشت: نام قطعه 31 ازاین‌جهت برای این نمایشگاه انتخاب‌شده که شهدای مدافع حرم در قطعه 31 آرامستان معصومیه قم تدفین شده‌اند و هر شب با حضور خانواده معزز شهداء عطر و بوی خاصی به خود می‌گیرد.

وی گفت: در این نمایشگاه 70 قطعه عکس در قالب 41 تابلو از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم به نمایش در آمده است و بعضی از این عکس‌ها در فضای مجازی با اقبال کاربران ارزشی روبرو شده که اغلب این شهدا از رزمندگان تیپ فاطمیون و تیپ زینبیون بودند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه عکس با حضور دکتر صالحی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای شهر و جمعی از پیشکسوتان هنری و خانواده‌های شهدای مدافع حرم افتتاح شد افزود: این نمایشگاه عکس در نگارخانه مجتمع شهید آوینی برپا شده و تا 18 شهریورماه ادامه دارد و بعد از آن نیز حوزه هنری انقلاب اسلامی قم میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

حسامی نژاد گفت: بازدید از این نمایشگاه عکس در نگارخانه شهید آوینی صبح‌ها از ساعت 7 و نیم الی 14 و عصرها نیز از ساعت 16 الی 20 است.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی خانواده معظم شهدای مدافع حرم از این نمایشگاه شده است افزود: این خانواده‌های شهدا با تماشای این عکس‌ها حال و هوای خاصی پیدا می‌کنند و برخی از آنان نیز به یاد عزیزانشان که می‌افتند بی‌اختیار اشک از چشمانشان سرازیر می‌شود.

عکاس خبرگزاری تسنیم  اظهار داشت: مجموعه عکس‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش عموم در آمده است در ماه‌های گذشته در خبرگزاری تسنیم نیز منتشرشده است.

وی عنوان کرد: عکاسان قمی در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم همواره حضور فعالی دارند و به پاس رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان و شهدای مدافع حرم تلاش می‌کنند تا گوشه ای از حضور مردم و خانواده‌های معظم این شهدا را در مراسم تشییع شهدای مدافع حرم به تصویر بکشند و از این طریق یاد و خاطره آن عزیزان را در جامعه زنده نگه دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن