ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84079
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
  • 292 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن هیچ کشتی تجاری سعودی را هدف قرار نداده است

یمن هیچ کشتی تجاری سعودی را هدف قرار نداده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبدالحافظ معجب» نویسنده و روزنامه نگار یمنی در مصاحبه با رادیو عربی تهران درباره تحولات اخیر یمن اعلام کرد که اقدام صورت گرفته در روز شنبه جاری توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن؛ مصداق عملی هشدارهای محمد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبدالحافظ معجب» نویسنده و روزنامه نگار یمنی در مصاحبه با رادیو عربی تهران درباره تحولات اخیر یمن اعلام کرد که اقدام صورت گرفته در روز شنبه جاری توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن؛ مصداق عملی هشدارهای محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب در رابطه با پاسخگویی به جنایت های متجاوزان و نابودی زیربناهای نظامی کشورهای متجاوز است.

معجب افزود: از آغاز جنگ یمن هیچ کشتی تجاری اعم از نفتی یا غیر نفتی را هدف قرار ندادیم، زیرا این کشور به قوانین بین الملل و منابع غذایی ملت ها احترام می گذارد.

وی تصریح کرد: ما به اخلاق پایبندیم در حالیکه دشمن فاقد چنین ارزش اخلاقی بوده و از فرصت آتش بس موقت برای حرکت دادن ناوهای جنگی استفاده کرده است. نیروهای دریایی ما نیز صرفا این کشتی ها را هدف گرفتند، اما رسانه های عربستانی، اماراتی و آمریکایی نیز با دروغ پراکنی سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

روزنامه نگار یمنی ضمن اشاره به اینکه دولت صنعاء همواره خواستار گفت‌وگو و راه حل سیاسی است، گفت: در عین حال به ناوهای جنگی که هیچ تفاوتی میان اهداف نظامی و غیر نظامی قائل نیست، اجازه تجاوزگری نمی‌دهیم؛ همانگونه که جهان نیز شاهد مقابله نیروهایمان در مقابل این ناوها بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن