ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84146
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۳۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارش آمریکایی: جزئیات توافقات محرمانه عربستان و امارات با «القاعده»

گزارش آمریکایی: جزئیات توافقات محرمانه عربستان و امارات با «القاعده»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در تحقیقات خبرگزاری آسوشیتدپرس آمده است: ریاض و ابوظبی به القاعده در مقابل خروج عناصر آنها از مناطق تحت کنترل خود در بخش های مختلف یمن پول پرداخت کرده اند. این تحقیقات افزود: موضوع از این هم فراتر رفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در تحقیقات خبرگزاری آسوشیتدپرس آمده است: ریاض و ابوظبی به القاعده در مقابل خروج عناصر آنها از مناطق تحت کنترل خود در بخش های مختلف یمن پول پرداخت کرده اند.

این تحقیقات افزود: موضوع از این هم فراتر رفته است؛ به گونه ای که نیروهای (کمربند امنیتی) مورد حمایت ائتلاف عربی عناصر مسلحی از القاعده را برای نبرد با حوثی ها (جنبش انصار الله) یمن به خدمت گرفته اند.

آسوشیتدپرس نوشت: درحالی که آمریکا از همپیمانان خود (عربستان و امارات) برای نبرد با گروه القاعده در یمن حمایت می کند؛ آشکار می شود که ماموریت بزرگتر پیروزی در جنگ علیه حوثی ها است و در این نبرد جنگجویان القاعده در کنار نیروهای ائتلاف تحت فرماندهی عربستان و در نتیجه آمریکا نمایان می شوند.

این خبرگزاری به نقش آمریکا در این معامله بین امارات و عربستان با شبکه تروریستی القاعده اشاره کرد و نوشت: این معامله با آگاهی آمریکا انجام شد و نیروهای آمریکایی امنیت عقب نشینی عناصر مسلح القاعده همراه با سلاح های خود را تامین کردند.

بر اساس این معامله، "توافق شد که 250 عصر القاعده به نیروهای کمربند امنیتی مورد حمایت امارات ملحق شوند".

آسوشیتدپرس نوشت: یکی از فرماندهان یمنی که به خاطر روابطش با القاعده در فهرست تروریسم آمریکا قرار دارد؛ "همچنان از دولت امارات برای مدیریت شبه نظامیان خود پول دریافت می کند".

به نوشته این خبرگزاری، یک سرکرده مشهور القاعده اخیرا 12 میلیون دلار پول دریافت کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن