ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84153
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
اردوی جهادی مناطق محروم شرق استان مازندران با حضور خانواده شهدای مدافع حرم

اردوی جهادی مناطق محروم شرق استان مازندران با حضور خانواده شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری،  طبق برنامه‌ریزی این اردو پس از 10 روز فعالیت مستمر در شش کارگروه مختلف عمرانی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، پزشکی و بهداشت، اشتغال‌زایی و روابط عمومی با حضور 150 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان ساری در مناطق محروم هزارجریب بهشهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری،  طبق برنامه‌ریزی این اردو پس از 10 روز فعالیت مستمر در شش کارگروه مختلف عمرانی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، پزشکی و بهداشت، اشتغال‌زایی و روابط عمومی با حضور 150 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان ساری در مناطق محروم هزارجریب بهشهر و گلوگاه به پایان رسید.

از نکات قابل توجه این اردو دیدار خانواده‌های شهید مدافع حرم محمد بلباسی و شهید مدافع حرم عابدینی بود. این اردو که از پنجم تا پانزدهم مرداد ماه بود، پس از برگزاری مراسم اختتامیه برای دانش‌آموزان روستای اوارد به پایان رسید. بازه دوم این اردو در نیمه اول شهریور ماه در این مناطق برگزار می‌شود.

کانون شهید بلباسی که دومین سال از فعالیت‌های جهادی خود را زیرنظر دفتر بسیج دانشجویی ساری آغاز کرده تنها کانون جهادی است که به صورت تجمیعی فعالیت می‌کند.

ساخت پروژه عمرانی منزل مادر شهید در روستای پیته نو هزارجریب بهشهر توسط جهادگران دانشگاه‌های شهرستان ساری و حضور خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی و شهید مدافع حرم عابدینی در بین بچه‌های جهادگر کانون شهید بلباسی از جلوه‌های ویژه بازه نخست این اردوها بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن