ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84170
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
آمار تلفات نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ائتلاف سعودی در مین

آمار تلفات نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ائتلاف سعودی در مین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در چارچوب راهبرد بازدارندگی و مقاومت در برابر متجاوزان با همه توان نظامی خود در ماه ژوئیه عملیات‌های نظامی منحصر به فردی را به اجرا گذاشتند. وبگاه یمنی «النجم الثاقب»، در یادداشتی با عنوان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در چارچوب راهبرد بازدارندگی و مقاومت در برابر متجاوزان با همه توان نظامی خود در ماه ژوئیه عملیات‌های نظامی منحصر به فردی را به اجرا گذاشتند.

وبگاه یمنی «النجم الثاقب»، در یادداشتی با عنوان «آمار رسوا کننده شکست ائتلاف سعودی در جنگ یمن» نوشت: پیروزهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در همه جبهه‌ها راهبرد جدیدی را نه تنها روی زمین بلکه در آسمان و دریا ترسیم کرد، با وجود اینکه عربستان در طول چهار سال اخیر ماهیانه قریب به پنج میلیارد دلار برای عملیات‌های نظامی خود در یمن هزینه کرده و جنگنده‌های آن در تمام این مدت با انجام حدود یک هزار سورت پروازی صدها هزار بمب و موشک به روی مردم یمن ریختند.

یکصد لشکر و گردان و سازمان مافیایی بین المللی اعم از بلک واتر و غیره که مجهز به عالی ترین فناوری‌های نظامی و تسلیحات پیشرفته هستند، از تانک‌های آبرامز تا بالگردهای آپاچی و بلک هاوک، جنگنده‌های اف 16 و اف 15، هواپیماهای بدون سرنشین و هواپیماهای هشدار دهنده زودهنگام آواکس (رادار پرنده) و ماهواره‌های نظامی، با همه این عِده و عُده نظامی که برای به راه انداختن یک سعودی به جایی نرسید.

النجم الثاقب آمار تلفات نیروی هوایی، زمینی و دریایی ائتلاف سعودی و مزدورانش در ماه ژوئیه 2018 را منتشر کرد:

در این ماه نیروی زمینی ائتلاف سعودی با انهدام 179 خودرو،  34 زره پوش و چهار تانک خود مواجه شد که 71 دستگاه از آنها مربوط به جبهه ساحل غربی یمن می‌شود.

در نیروی دریایی ائتلاف سعودی علاوه بر حمله موشکی به ناوچه الدمام، بندر المخاء نیز هدف گرفته شده و یک قایق جنگی هم در ساحل الدریهمی منهدم شد.

در نیروی هوایی ائتلاف سعودی نیز دو هواپیمای جاسوسی و یک جنگنده تورنادو سعودی سرنگون شد.

در همین حال 226 عملیات توسط تک تیراندازهای یمنی، 93 عملیات هجومی به مواضع مزدوران سعودی و 70 عملیات ناکام گذاری پیشروی نیروهای وابسته به ائتلاف توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در ماه ژوئیه گذشته رقم خورده است.

در این ماه، 9 فروند موشک بالستیک کوتاه برد، چهار موشک بدر-1 و یک فروند موشک توچکا توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع دشمن شلیک شده است.

یگان پهپادی یمن هم طی 9 عملیات منحصر به فرد محل تجمع و پادگان‌های نظامی و اتاق‌های فرماندهی متجاوزان و مزدوران سعودی را در جبهه‌های مختلف داخلی هدف گرفت که شامل مواضعی راهبردی از دشمن در ریاض و ابوظبی نیز می‌شود.

بر اساس آماری که مرکز اطلاع رسانی انصار الله منتشر کرد یگان پهپادی با چند حمله مقر فرماندهی متجاوزان در البریقه عدن در جنوب یمن را هدف گرفت.

یگان پهگادی یمن پادگان اللبنات در استان الجوف، اتاق‌های عملیات متجاوزان در کاخ ریاست جمهوری در مأرب را هدف گرفت که با کشته و زخمی شدن شماری از جمله چندین فرمانده آنها همراه شد.

مقر مزدوران ائتلاف سعودی در جبهه ناطع در استان البیضاء و مقر فرماندهی متجاوزان اماراتی در یختل و تجمع های دیگری از آنها در ساحل غربی هم توسط یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بمباران شد.

نیروی پهپادی یمن سه عملیات فرامرزی هم انجام داد، هواپیمای «صماد 2 »و «صماد 3 » با پرواز بر فراز پایتخت عربستان و پایتخت امارات شرکت آرامکو ریاض و فرودگاه ابوظبی را هدف گرفتند که رسانه‌های دشمن هم از آن خبر داد.

جنگ ویرانگر ائتلاف سعودی به یمن و بخصوص به شهر الحدیده و بندر آن با چراغ سبز و حمایت و مشارکت دریایی، زمینی و خشکی آمریکا صورت می‌پذیرد و ادامه جنایات ائتلاف در یمن و بخصوص در الحدیده هشداری درباره کشتار بیشتر زنان و کودکان و تخریب و نابودی این کشور است.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی روز پنجشنبه در برابر چشم جهانیان با بمباران بازار ماهی فروشان و بیمارستان الثوره در الجدیده 55 غیرنظامی را شهید و 170 نفر دیگر را زخمی کردند، اما بدتر از آن، سکوت شرم آور سازمان ملل و محافل بین المللی در برابر این فجایع است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن