ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 84204
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۵:۵۰
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :

سر خط اخبار استان اصفهان در24 ساعت گذشته (16 مرداد 97)

***کارخانه های مهمات نظامی در اصفهان راه اندازی شد***کارخانه های تولید و مونتاژ مهمات کالیبر متوسط در صنایع دفاعی اصفهان، روز دوشنبه با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بهره برداری شد.امیر سرتیپ «امیر حاتمی» که برای بازدید و سرکشی از صنایع دفاعی وزارت دفاع به اصفهان سفر کرده است در بدو ورود به […]

***کارخانه های مهمات نظامی در اصفهان راه اندازی شد***
کارخانه های تولید و مونتاژ مهمات کالیبر متوسط در صنایع دفاعی اصفهان، روز دوشنبه با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بهره برداری شد.
امیر سرتیپ «امیر حاتمی» که برای بازدید و سرکشی از صنایع دفاعی وزارت دفاع به اصفهان سفر کرده است در بدو ورود به این شهر، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در آیینی کارخانه های تولید و مونتاژ مهمات کالیبر متوسط صنایع دفاعی اصفهان را راه اندازی کرد.
وی در این آیین با اشاره به فرامین فرماندهی کل قوا مبنی بر تقویت همه جانبه بنیه دفاعی جمهوری اسلامی گفت: این کارخانه ها با همت و تلاش جهادی همه کارکنان، مدیران و متخصصان صنایع دفاعی راه اندازی شده است.

***افزایش خروجی سد زاینده رود به تعویق افتاد***
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: افزایش خروجی سد زاینده رود به منظور آبیاری و پایداری باغ های پنج شهرستان غرب این استان به دلیل آماده نبودن بستر رودخانه به تعویق افتاد.
حسن ساسانی افزود: افزایش خروجی سد زاینده رود با حجم 30 میلیون متر مکعب در یک دوره هفت روزه مفید به منظور آبیاری و پایداری باغ های فلاورجان، لنجان، مبارکه، نجف آباد و خمینی شهر در نهایت تا پایان هفته جاری آغاز خواهد شد.
وی اضافه کرد: در فاصله 40 کیلومتری سد چم آسمان تا سد نکوآباد به عنوان محل توزیع آب ، بندهای سنگی وجود دارد که بنا به درخواست صنف کشاورزان این بندها و همچنین بستر رودخانه ساماندهی می شود تا نفوذ آب به حداقل کاهش یابد و بیشترین حجم آب برای آبیاری درختان مورد استفاده قرار گیرد.

***مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی در نجف آباد برگزار می شود***
فرمانده لشکر زرهی هشت نجف اشرف گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید حججی، روزهای 18 و 19 مرداد در جوار مزار این شهید در نجف آباد اصفهان برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار سیف الله رشید زاده با اشاره به 18 مرداد، سالروز شهادت محسن حججی گفت: تلاش کرده ایم تا این روز به عنوان 'روز ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم' در تقویم رسمی کشور نامگذاری شود و در حال پیگیری این مساله از طریق مسئولان استانی هستیم.
وی گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم و اولین سالروز شهادت حججی، امسال روز 18 مرداد با حضور شخصیت های کشوری و لشکری استانی و کشوری در گلستان شهدای نجف آباد برگزار می شود.

***4163 نفر از اصفهان به حج تمتع مُشرف شدند***
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: چهار هزار و 163 نفر از این استان از هشتم مرداد تاکنون در قالب 17 پرواز از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان برای انجام فریضه حج تمتع به مکه مکرمه مُشرف شدند.
حسن امجدی افزود: در مجموع شش هزار و 598 نفر از هشتم تا نوزدهم مرداد با 27 سورتی پرواز از فرودگاه اصفهان به مدینه منوره و مکه مکرمه مُشرف می شوند.
وی با بیان اینکه فرودگاه اصفهان امسال نسبت به سال قبل رشد بیش از 3 درصدی در اعزام زائرین به سرزمین وحی داشته است، گفت: امسال 41 کاروان از استان اصفهان، سه کاروان از استان چهارمحال و بختیاری و یک کاروان از استان یزد از فرودگاه بین المللی اصفهان به سمت سرزمین وحی حرکت می کنند.

***استاندار اصفهان روز خبرنگار را تبریک گفت***
استاندار اصفهان در آستانه فرارسیدن 17 مرداد سالروز بزرگداشت شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) و روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و جامعه اطلاع رسانی تبریک گفت.
در پیام محسن مهرعلیزاده ' که روز دوشنبه بر روی پایگاه اطلاع رسانی استانداری اصفهان قرار گرفت، آمده است: 17 مرداد ماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار، روز پاسداشت تلاش بی‌ وقفه انسان‌های آگاهی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.
7150 /
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن