ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 84248
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
  • 160 بازدید
  • ارسال توسط :
مؤفقیت‌ها به برکت امنیت است/ نذر کردم در صورت مؤفقیت فرزندم به مزار شهید حججی بروم

مؤفقیت‌ها به برکت امنیت است/ نذر کردم در صورت مؤفقیت فرزندم به مزار شهید حججی بروم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیرحسین زارع دانش‌آموز بیرجندی که در کنکور سراسری سال 1397 در رشته علوم تجربی مؤفق به کسب رتبه 7 کشور شد، صبح امروز با آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیرحسین زارع دانش‌آموز بیرجندی که در کنکور سراسری سال 1397 در رشته علوم تجربی مؤفق به کسب رتبه 7 کشور شد، صبح امروز با آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

آیت‌الله عبادی در این دیدار گفت: استعدادهای بشری مانند معدن طلا است که باید استخراج شود.

 

وی تصریح کرد: عوامل مختلفی در به ثمر رسیدن استعدادهای بشری مؤثر است که در درجه اول، عزم و اراده شخص قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این دنیای پر غوغا که انواع سرگرمی‌های کاذب وجود دارد و تمام وقت انسان‌ها را می‌گیرد و عمر اشخاص را تباه می‌کند، اراده‌ای قوی لازم است که شخص بتواند کارهایش را زمان‌بندی کند و به همه اهدافش برسد.

 

آیت‌الله عبادی افزود: برای مؤفقیت شخص علاوه بر عزم و اراده، محیط خانه باید به‌گونه‌ای باشد که فرصت کافی را به فرد بدهد و خانواده باید مشوق او باشند.

 

وی اظهار کرد: مسلما هر مؤفقیتی که در کشور ایران به دست می‌آید به دلیل امنیتی است که به برکت شهدای زنده‌ای که جان بر کف خدمت کرده و مرزهای مرئی و نامرئی کشورمان را کنترل می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر فردی در صفی باشد، مانعی جلویش قرار می‌گیرد که طبق روایات پس از ظهور امام زمان(عج)، دست رحمت الهی بر سر مردم گذاشته می‌شود که باعث رشد عقل‌های مردم و برطرف‌شدن این موانع می‌شود و در نتیجه همه می‌توانند مؤفقیت کسب کنند.

 

پدر امیرحسین زارع نیز در ابتدای این دیدار گفت: خدا را شاکرم که پسرم توانست به این مؤفقیت دست یابد و از آیت‌الله عبادی و مسئولان بسیار متشکرم که پسرم را مورد لطف قرار دادند.

 

عباسی پدربزرگ امیرحسین زارع نیز در این دیدار اظهار کرد: خدا را شاکرم از این جهت که امیرحسین توانست این رتبه را کسب کند و نیز از این جهت که نوه‌ای خوب، مذهبی و مقید به مسائل دینی دارم.

 

وی افزود: مطمئنا این‌که افراد می‌توانند در کشورمان درس بخوانند و مؤفقیتی کسب کنند، در سایه امنیتی است که به برکت خون شهدا در کشور وجود دارد.

 

عباسی بیان کرد: امیدوارم امیرحسین بتواند در پناه خداوند و زیرسایه ولایت فقیه و به لطف شما، گام‌های درستی در زندگیش بردارد.

 

امیرحسین زارع نیز در این دیدار گفت: خدارا شکر بعد از این همه تلاش توانستم نتیجه زحماتم را ببینم.

 

وی افزود: در درجه اول، تلاش، کوشش و برنامه‌ریزی، در مؤفقیت من تأثیرگذار بود اما اگر لطف خداوند، حمایت خانواده  و زحمت‌های دبیران نبود، مطمئنا نمی‌توانستم به این مؤفقیت دست یابم.

 

خانم عباسی مادر امیرحسین زارع نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه آیت‌الله عبادی گفت: این رتبه‌ی پسرم را مدیون خون شهدا می‌دانم.

 

وی با بیان این‌که رتبه پسرم را تقدیم به خانواده شهدا می‌کنم افزود: قبل از کنکور نذر کردم که اگر پسرم اعتماد به نفس کافی را در جلسه کنکور داشته باشد و بتواند نتیجه زحماتش را ببیند و رتبه خوبی کسب کند، به مزار شهید حججی رفته و خانواده این شهید را ملاقات کنم.

 

مادر امیرحسین زارع اظهار کرد: مردم بیرجند فرزندم را بسیار مورد توجه قرار می‌دهند و مانند فرزندخودشان از مؤفقیتش اظهار خوشحالی می‌کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن