ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 84268
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
بیرجند|‌رتبه 7 کنکور رشته تجربی:‌ در طول سال و ایام کنکور به شهدا و شهید حججی اقتدا کردم/در کلاس‌های تقویتی حضور نیافتم

بیرجند|‌رتبه 7 کنکور رشته تجربی:‌ در طول سال و ایام کنکور به شهدا و شهید حججی اقتدا کردم/در کلاس‌های تقویتی حضور نیافتم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امیرحسین زارع صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: برای شرکت در کنکور برنامه‌ریزی زیادی داشتم و اگر زحمات پدر مادر و تلاش‌های شبانه روزیم نبود این رتبه نصیبم نمی‌شد و خدا را بابت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امیرحسین زارع صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: برای شرکت در کنکور برنامه‌ریزی زیادی داشتم و اگر زحمات پدر مادر و تلاش‌های شبانه روزیم نبود این رتبه نصیبم نمی‌شد و خدا را بابت این رتبه شاکرم. 

وی افزود: دوست دارم دانشگاه پزشکی تهران قبول شوم و یکی از آرزوهایم این است که بر سر قبر شهید حججی حاضر شوم چون در طول سال و ایام کنکور به شهدا و شهید حججی اقتدا کردم. 

رتبه هفت کنکور رشته تجربی گفت: در کلاس‌های تقویتی برای کنکور شرکت نکردم و از ائمه اطهار تمسک جستم و دوست دارم بعد از اتمام تحصیلات به شهر خودم برگردم و به مردم خدمت کنم.

مادر امیرحسین زارع نیز در حالی که اشک در چشمانش حلقه بسته بود گفت: رتبه فرزندم را مدیون خون شهدا هستم چون امیرحسین در سایه امنیت توانست به اینجا برسد. 

وی بیان کرد: برای اینکه فرزندم بتواند در کنکور موفق شود لازم نبود نذر زیادی کنم من تنها نذری که کردم این بود که فرزندم را نذر شهید حججی کردم و شهید را قسم دادم که به فرزندم اعتماد به نفس دهد تا بتواند در کنکور موفق شود و آرزویم این است که بتوانم هر چه زودتر با خانواده شهید حججی دیدار و بر سر مزار این شهید حاضر شوم.

وی با بیان اینکه فرزندم به امور دینی و مذهبی اهمیت زیادی می‌دهد اظهار داشت: در سایه خون شهدا و امنیت کشور است که جوانان با استعداد در کشور رتبه‌های خوب را کسب می‌کنند و دست تک تک مادران شهدا را می‌بوسم و رتبه فرزندم را تقدیم به خانواده شهدا می‌کنم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن