ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84320
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۳۱
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش یمن به مواضع ائتلاف عربی در مارب حمله کرد

ارتش یمن به مواضع ائتلاف عربی در مارب حمله کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن اردوگاه نیروهای متجاوز ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را در استان مارب با موشک میان برد هدف قرار داد.  این دومین حمله موشکی به مواضع نیروهای ائتلاف عربی و مزدوران سعودی طرفدار ‘عبد ربه منصور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن اردوگاه نیروهای متجاوز ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان را در استان مارب با موشک میان برد هدف قرار داد.

 این دومین حمله موشکی به مواضع نیروهای ائتلاف عربی و مزدوران سعودی طرفدار ‘عبد ربه منصور هادی’ رئیس جمهوری مستعفی وفراری یمن طی چند ساعت گذشته است.
ارتش یمن در حمله اول خود در صبح امروز یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد به مواضع متجاوزان و مزدوران سعودی در ساحل غربی شلیک کرد.

** انصارالله حمله نیروهای هادی در جیزان را دفع کرد
یک منبع نظامی وزارت دفاع یمن گفت : نیروهای انصارالله توانستند حمله نیروهای هادی به دو منطقه دخان والدود در جیزان واقع در جنوب غرب عربستان را دفع کنند.
این منبع افزود: علی رغم 15 نوبت حمله های هوایی پی در پی نیروهای ائتلاف عربی به مواضع انصارالله این نیروها توانستند ضمن دفع پیشروی نیروهای هادی در دو منطقه دخان والدود، خسارت های جانی ومالی زیادی به آنها وارد سازند .
یگان موشکی ارتش یمن موشک زلزال 1 با برد 3 کیلومتر به مواضع متجاوزان شلیک کردند که بر اثر آن 5 تن از نیروهای هادی کشته وزخمی شدند.
همچنین عملیات تک تیراندازی نیروهای انصار الله در شرق منطقه الدود نیز موجب کشته وزخمی شدن شماری از متجاوزان سعودی ومزدوران آنها شد .
بر اثرحمله توپخانه ای انصارالله یک خودروی نظامی عربستان در جبل قیس منهدم وبه دو مقر تجمع نظامیان عربستانی در المعریضه ومشعل آسیب جدی وارد شد.
ائتلاف خودخوانده عربی به سرکردگی عربستان و امارات از روز چهارشنبه 23خرداد ماه امسال به رغم هشدارهای بین المللی درباره وخامت اوضاع انسانی، حملات گسترده ای را برای اشغال بندر الحدیده در غرب یمن آغاز کرده اند که تاکنون با مقاومت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور روبه رو شده است.
عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن