ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 84325
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۱۹
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
رائفی‌پور در اصفهان: نفوذی‌ها به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلابند؛ روحیه انقلابی بن‌بست‌شکن است

رائفی‌پور در اصفهان: نفوذی‌ها به دنبال دلسرد کردن مردم از انقلابند؛ روحیه انقلابی بن‌بست‌شکن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیماز اصفهان، علی‌اکبر رائفی پور در اولین سالگرد شهادت سید شهدای مدافع حرم محسن حججی در همایشی با عنوان بحران 40 سالگی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما در کشوری اتفاق افتاد که بستر آن تماماً نفوذ بود و در این چهار دهه انقلابمان با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیماز اصفهان، علی‌اکبر رائفی پور در اولین سالگرد شهادت سید شهدای مدافع حرم محسن حججی در همایشی با عنوان بحران 40 سالگی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما در کشوری اتفاق افتاد که بستر آن تماماً نفوذ بود و در این چهار دهه انقلابمان با فرازوفرودهای زیادی روبه‌رو بوده است.

ایستادگی دست‌خالی ملت در برابر دشمن تا بن دندان مسلح

وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب ،کشور با تسویه‌حساب‌های گروهکی و مسئولانی مواجه شد که بعداً اسناد جاسوسی آن‌ها مشخص گردید، گفت: در این میان نرخ دلار از هفت تومان به یک‌صد تومان رسید، عراق نیز به کشورمان حمله کرد و فرمانده وقت کل قوا خائن در آمد.

پژوهشگر مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: ملت ما با کمترین امکاناتی که در اختیار داشت در برابر کشوری تا بن دندان مسلح ایستادگی کرد؛ در جنگ تحمیلی جوانان زیادی برای دفاع از دین و وطن به شهادت رسیدند.

تلاش نفوذی‌ها برای دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی

وی با اشاره به اختلافات داخلی و اقتصاد روبه فروپاشی کشور در دهه اول انقلاب، گفت: افراد نفوذی درصدد گرفتن پست‌های دولتی بودند و به‌گونه‌ای رفتار می‌کردند تا مردم نسبت به انقلاب دلسرد بشوند و نارضایتی عمومی ایجاد شود.

رائفی پور با بیان اینکه در جنگ تحمیلی هشت‌ساله تمامی سلاح‌های غیرمتعارف به‌جز بمب هسته‌ای علیه انقلاب اسلامی به‌کارگیری شد، اظهار داشت: عکس‌های جاسوسی توسط آمریکایی‌ها به رژیم بعث عراق داده می‌شد تا جوانان ما را به خاک و خون بکشند.

وی تصریح کرد: لطف الهی به‌گونه‌ای شد تا پیروزی نهایی برای ملت ایران اسلامی باشد و پوزه دشمن که موردحمایت کشورهای زیادی از غرب و شرق بود به خاک کشیده شود.

پژوهشگر رسانه‌ با اشاره به ماجرای قطعنامه 598، خاطرنشان کرد: پس‌ازاین مذاکرات و امضای توافق‌نامه، دشمن طمع کرد و گفت مقاومت ملت ایران شکسته است و به همین دلیل مسعود رجوی و منافقین عملیاتی را علیه کشور برنامه‌ریزی و تدارک دیدند ولی ملت بار دیگر برای مقابله با دشمن به‌صورت گسترده در میدان حاضر شدند.

مبادا جای شهید و جلاد عوض شود

وی با تصریح اینکه توبه گرگ مرگ است، اظهار داشت: شرایط به‌گونه‌ای شده که مقام معظم رهبری هشدار می‌دهند مبادا جای شهید و جلاد در دهه شصت عوض شود؛ منافقین 17 هزار نفر را در کشور ما ترور کردند ولی الآن موردحمایت فرانسه و غرب هستند.

رائفی پور با بیان اینکه در زمان جنگ تنها 8 درصد بودجه کشور متعلق به جنگ بود و در برخی مواقع این میزان به کمتر از 6 درصد هم می‌رسید، یادآور شد: به خدا نحوه دفاع از میهن که توسط رزمندگان تعریف می‌شود باورکردنی نیست ولی با دست‌خالی حماسه‌ای عظیم را رقم زدند.

وی گفت: روزی در جلسه‌ای که مسئولان خدمت مقام معظم رهبری بودند گفتند ما نگران هستیم ولی ایشان با اشاره به ماجرای موسی (ع) و شکافتن رود نیل فرمودند خداوند همراه ما است، همان‌طور که در جنگ تحمیلی یاور ما شد.

پژوهشگر مسائل فرهنگی با بیان اینکه خیلی‌ها در اُحد انقلاب به دنبال غنیمت رفتند، ادامه داد: آمریکایی‌ها مدام می‌گفتند که ایران باید از سوریه خارج بشود ولی امروز می‌گوید حداقل به 75 کیلومتری رژیم صهیونیستی نزدیک نشود.

وی به بودجه‌های سنگینی که از سوی آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی هزینه می‌شود اشاره کرد و گفت: آن‌ها خودشان اعتراف کردند 7 تریلیون دلار برای به انزوا کشیدن ایران در این سال‌های هزینه کرده‌اند.

لزوم جایگزینی ادبیات اقتدار به‌جای مذاکره در برابر دشمن

رائفی پور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور ما بعد از 6 سال تکیه‌بر گفتمان مذاکره، حالا ادبیات فرماندهان نظامی ما را پیداکرده و مقتدرانه در برابر آن‌ها صحبت می‌کند.

وی به لزوم رشد و بالندگی جمهوری اسلامی همزمان با انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: خداوند با هیچ قومی عقد اخوت نبسته است همان‌گونه که روزی بنی اسراییل قوم برگزیده بودند و بعد به خاطر رفتارشان قوم مردود شدند اگر ما هم دچار عهدشکنی شویم انقلاب اسلامی کم‌رنگ می‌شود.

کینه سنگین دشمن از انقلاب اسلامی

پژوهشگر مسائل فرهنگی تصریح کرد: اگر عهد خود را باخدا بشکنیم سیلی محکمی خواهیم خورد و اتفاقات بدتر از سوریه، عراق و یمن در انتظار ما است، دشمن کینه سنگینی از انقلاب اسلامی به دل دارد.

وی با بیان اینکه قوانین کشور باید به‌روز و درست شود، گفت: انقلاب اسلامی چنان دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند که ایرانی‌ها در کنار رزمندگان سوری و عراق به مقابله با دشمن قرار گرفتند.

رائفی پور تأکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در برابر دشمن، گفتمان حق علیه باطل است هر جا ندای حقی سر داده شود انقلاب اسلامی در کنار آن قرار می‌گیرد.

وی با گرامیداشت یاد شهید محسن حججی، یادآور شد: در زمان مبادله پیکر مطهر این شهید رسانه‌ها به‌شدت حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله را مورد هجمه قراردادند.

پژوهشگر رسانه تصریح کرد: عده‌ای امروز داعیه‌دار حل مشکلات هستند که خودشان پیش‌ازاین آن را به وجود آوردند.

استفاده از جوانان انقلابی راه‌حل گذر از مشکلات است؛ روحیه انقلابی بن‌بست شکن و ضد یأس است

وی با بیان اینکه مدیرانی باروحیه انقلابی موشکی با سرعت هفت ماخ درست کرده‌اندکه حتی آمریکایی‌ها تکنولوژی آن را ندارند، اظهار داشت: اگر مدیریت صنایع نیز در اختیار افرادی باروحیه انقلابی قرار بگیرد شاهد موفقیت‌های روزافزون خواهیم بود.

رائفی پور با اشاره به گفته‌ای که عنوان می‌کرد باید مدیر از خارج وارد کنیم، گفت: این گفتمان نماد وادادگی است؛ اگر پیرها باید حذف شوند بروند کنار تا جوانان بیایند، همان جوانانی که هسته‌ای را در کشور توسعه دادند، امثال شهید روشن‌ها، رضایی‌نژادها و شهریاری‌ها  ضربه سنگینی بر پیکره دشمن وارد کردند.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی روحیه حیات‌بخش است، تصریح کرد: مظلوم‌ترین قشر در انقلاب اسلامی همین قشر انقلابی واقعی هستند چون نه با رسانه‌های ضدانقلاب مصاحبه می‌کنند و نه در داخل تریبون دارند.

وی روحیه انقلابی را روحیه بدون بن‌بست عنوان کرد و ادامه داد: روحیه انقلابی روحیه حسینی  و فاطمی است که پشت هیچ بن‌بستی گیر نمی‌افتد، بن‌بست شکن و ضد یأس است.

وی روحیه انقلابی را روحیه ‌ای انسان‌سازبیان کرد و گفت: شما شاهد بودید که فرزند 12، 13 ساله ما تبدیل به یک معلم شد؛ دشمن از شهید فهمیده‌ها و نسل انقلابی ما بسیار هراس دارد برای همین به دنبال تحمیل سندهای همچون 2030 است.

استفاده ابزاری غرب از رسانه برای از بین بردن فرهنگ عاشورایی ملت

پژوهشگر مسائل فرهنگی با بیان اینکه کسی که تربیت‌یافته مکتب امام حسین (ع) هست ضد کودک‌کش‌ها است، اظهار داشت: دشمن 24 ساعته با ابزار رسانه‌ای به دنبال از بین بردن فرهنگ عاشورایی، هیئتی و مکتبی ملت ما است.

وی به شهادت شهید محسن حججی اشاره و خاطرنشان کرد: شاهد بودید که یک فرزند دهه هفتادی این انقلاب اسلامی چگونه یادآور صحنه عاشورا شد و آن صحنه‌ها را در انظار مردم زنده کرد و محاسبه سیاستمداران غربی را به هم زد.

رائفی پور گفت: رهبران تشیع از خود رسول‌الله (ص) تا امروز هیچ‌چیز برایشان جز افزایش فهم و درک مردم مهم نبوده است؛ مولای متقیان می‌دانست مذاکره با معاویه فایده ندارد ولی برای افزایش فهم و تربیت مردم مذاکره با معاویه انجام شد و نتیجه آن را دیدید.

وی به عهدشکنی معاویه در خصوص تمامی مفاد صلح‌نامه وی با امام حسن (ع) اشاره کرد و افزود: امام حسین (ع) برای راه حق از جان خود و خانواده ‌اش نیز گذشت.

خانه‌نشینی علی (ع) و به قتلگاه رفتن حسین (ع) به دلیل نافهمی مردم است

مدیر موسسه مصاف تأکید کرد: تا مردم پای امام زمان (عج) خود نایستند ایشان ظهور نخواهند کرد؛ مردم اگر نفهمند علی (ع) خانه‌نشین و حسین (ع) به مسلخ می‌رود.

وی با بیان اینکه امام و رهبری محکم پای رأی مردم ایستاده‌اند و از آن دفاع می‌کنند، اظهار داشت: مردم در گفتمان امام و رهبری دارای اهمیت هستند؛ مردم باید یاد بگیرند تا فتنه‌ای شکل گرفت شانه خالی نکنند و مدافع انقلاب باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن