ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 84349
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
مستند «حج حججی» به روی آنتن شبکه یک می رود

مستند «حج حججی» به روی آنتن شبکه یک می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند «حج حججی» با ارائه تصویر زندگی و شهادت او و تاثیر آن از نگاه مردم و هنرمندان بار دیگر از شبکه یک سیما به نمایش گذاشته می شود. یکسال پیش در چنین روزهایی خبر حماسه ­ای […]

مستند «حج حججی» به روی آنتن شبکه یک می رودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند «حج حججی» با ارائه تصویر زندگی و شهادت او و تاثیر آن از نگاه مردم و هنرمندان بار دیگر از شبکه یک سیما به نمایش گذاشته می شود.

یکسال پیش در چنین روزهایی خبر حماسه ­ای بزرگ، سرزمین اسلامی­مان را از شکوه و عظمت خود متاثر کرد، نگاه نافذ و قدرتمند شهید حججی در حالیکه مرگ را مقهور خود کرده بود همچون تابلویی مقدس بر دیده و ذهن تمامی مردم نقش بست، تصویری که نقش آن در همیشه تاریخ این سرزمین جاودانه شد. شهید حججی نمادی از همه تاریخ این سرزمین و جوانان غیور و قدرتمند آن بود که در صحنه ه­ایی همانند عاشورا تکرار شد.

گروه سازنده مستند شهید حججی سال گذشته همزمان با بازگشت پیکر مطهر آن شهید گرامی به ثبت حماسه حضور او و تاثیر آن بر جامعه خصوصاً جامعه هنری و فرهنگی پرداختند که حاصل آن تصویری بود که سال گذشته با پخش از شبکه یک سیما مورد توجه خاص مخاطبان قرار گرفت.

در مستند داستانی «حج حججی» علاوه بر بازسازی بخشی از خاطره های شهید حججی، همچنین واکنش هنرمندان کشور درخصوص شهادت مظلومانه محسن نمایش داده می شود. سید جواد هاشمی، لیلا بلوکات، پژمان بازغی، احسان کرمی، حسین مهری، مجید واشقانی، رسول نجفیان و محمد حاتمی از احساس شان در رابطه با شهادت این شهید جوان می گویند. عوامل تولید این مستند عبارتند از: تهیه کننده مهران رستمی، مجری طرح عباس لهراسبی، کارگردان مهدی رمضانی، نویسنده عباس اکرمی و تدوینگر زهره بهارلو.

مستند «حج حججی» محصول مشترک طرح و برنامه شبکه یک سیما و سازمان تبلیغات اسلامی است که فردا پنج شنبه 18 مرداد حوالی ساعت 17:45 روی آنتن می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن