ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84363
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
  • 348 بازدید
  • ارسال توسط :
قلم اهل رسانه، زینت‌بخش 8 سال دفاع‌مقدس بود

قلم اهل رسانه، زینت‌بخش 8 سال دفاع‌مقدس بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، خبرنگاری را حرفه ای باارزش و فاخر دانست و افزود: خبرنگاران می توانند به عنوان دادستان عدالت و حق در […]

قلم اهل رسانه، زینت‌بخش 8 سال دفاع‌مقدس بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، خبرنگاری را حرفه ای باارزش و فاخر دانست و افزود: خبرنگاران می توانند به عنوان دادستان عدالت و حق در جامعه عمل کنند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم به قلم قسم خورده است، گفت: قلم اهل رسانه، زینت بخش 8 سال دفاع مقدس بود.

شهسواری خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان فردی که می تواند مطالبات و خواسته های مردم را پیگیری کنند، می توانند در زمینه احقاق حق عمل نموده و باید در این زمینه صداقت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار باید در انتشار اخبار، وضوح کامل و صراحت را رعایت کند، تصریح کرد: اخبار باید به گونه ای به گوش شنوندگان برسد که خواننده از پی بردن به حقایق سودی ببرد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، حق گویی، حق طلبی و حق محوری را از ویژگی های بارز خبرنگاران عنوان کرد و یادآور شد: خبرنگاران در طول 8 سال دفاع مقدس زحمات فراوانی کشیده و قلم آنان باید در راستای انتشار اخبار چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز به خوبی بنویسد.

وی گفت: دشمن همواره به دنبال متزلزل نمودن ایمان، باور و اعتقاد ملت ایران اسلامی بوده و همواره مسائل جزئی و مشکلات کوچک را بزرگنمایی کرده و به کل نظام جمهوری اسلامی تعمیم داده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن