ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84377
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۴:۳۸
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
باز شدن پای آمریکایی‌ها به یمن برای دادن مشاوره به متجاوزان سعودی و اماراتی

باز شدن پای آمریکایی‌ها به یمن برای دادن مشاوره به متجاوزان سعودی و اماراتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد سعید المشجری، وزیر امور مهاجرین در دولت نجات ملی در صنعا در گفتگو با این شبکه اعلام کرد: پس از شکست عربستان سعودی و امارات و ائتلاف تحت فرمان آنها در دستیابی به اهدافشان، […]

باز شدن پای آمریکایی‌ها به یمن برای دادن مشاوره به متجاوزان سعودی و اماراتیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد سعید المشجری، وزیر امور مهاجرین در دولت نجات ملی در صنعا در گفتگو با این شبکه اعلام کرد: پس از شکست عربستان سعودی و امارات و ائتلاف تحت فرمان آنها در دستیابی به اهدافشان، سفر مخفیانه هیئت های (نظامی و اطلاعاتی) آمریکایی به یمن افزایش یافته است.

وی افزود: عربستان و امارات تلاش می کنند بندرهای جنوبی یمن را به اشغال خود درآورند. قبائل حضرموت عدن، مهره، ابین و شبوه بر حفظ وحدت تأکید و دخالت آمریکا در یمن را رد می کنند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با حملات موشکی مکرر خود به مواضع دشمنان پاسخ سنگینی به تجاوز آنها به خاک کشورشان داده‌اند و به این ترتیب آنها را در دستیابی به اهدافشان ناکام گذاشته‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن