ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84401
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۰۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
آمادگی دولت نجات ملی یمن برای مقابله مستقیم با رژیم صهیونیستی

آمادگی دولت نجات ملی یمن برای مقابله مستقیم با رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالسلام جابر» وزیر اطلاع‌رسانی در دولت نجات ملی یمن، اعلام کرد که نیروهای دریایی و دفاع ساحلی یمن در آماده‌باش کامل برای هدف قرار دادن هر متجاوزی هستند، که بخواهد وارد حریم آب‌های منطقه‌ای یمن شود. وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالسلام جابر» وزیر اطلاع‌رسانی در دولت نجات ملی یمن، اعلام کرد که نیروهای دریایی و دفاع ساحلی یمن در آماده‌باش کامل برای هدف قرار دادن هر متجاوزی هستند، که بخواهد وارد حریم آب‌های منطقه‌ای یمن شود.

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن، در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی این کشور (سبأ)، گفت که نیروهای یمنی قادرند، در صورت نیاز با هر تحرک مشکوک در هر مکان و زمانی مقابله کنند.

این وزیر یمنی تاکید کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، موفق شده‌اند، توانمندی‌های نظامی خود را در بخش‌های مختلف هوایی، زمینی و دریایی افزایش دهند و در کنار آن نیز شاهد ارتقای سطح توانمندی موشکهای یمن در بخش‌های مختلف از جمله تولید موشک‌های کوتاه‌برد و میان برد و موشک‌های بالستیک دوربرد هستیم که اکنون دیگر یک نیروی بازدارنده موثر در نبرد با دشمن متجاوز به یمن به شمار می‌رود.

وی تاکید کرده که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، دستاوردهای زیادی در نیروی دریایی و هوایی در دو بخش دفاعی و تهاجمی کسب کرده که هیچ تهدیدی برای منافع کشورهایی که به حاکمیت یمن و حق قانونی ملت آن در دفاع از مرزها و آبهای منطقه‌ای، احترام بگذارند، به شمار نمی‌روند.

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی در ادامه به متجاوزان آمریکایی و اسرائیلی درباره هرگونه ماجراجویی در آبهای منطقه‌ای یمن هشدار داد و گفت که پاسخ چنین اقدامی دردناک و کوبنده خواهد بود.

وی در ادامه رویاپردازی‌های اسرائیل در دریای سرخ و خلیج عدن را که چند روز پیش بر زبان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آمد، مورد استهزاء قرار داد و گفت: اسرائیل امروز دیگر آن چهره‌ای که رسانه‌های صهیونیستی در ذهن عربها ترسیم می‌کردند به عنوان نیروی نظامی شکست‌ناپذیر نیست بلکه بسیار از آنی که همپیمانان این رژیم در منطقه تصور می‌کنند، ضعیف‌تر است. ما در یمن ایمان و اعتقاد داریم که به واقع، خانه این رژیم سسـت‌تر از خانه عنکبوت است.

عبدالسلام جابر همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت که بهتر است، این رژیم سخنان «عبدالملک بدر الدین الحوثی» را که گفته بود، اسرائیل باید در هرگونه مقابله احتمالی با عربها در آینده، یمن را نیز به خاطر داشته باشد، فراموش نکند.

وی افزود: یمن از زمان این سخنان تاریخی و شجاعانه رهبر انصارالله، کاملا برای مقابله و رویارویی با اسرائیل به طور مستقیم و نه از طریق همپیمانان آن در منطقه که صهیونیست‌های عرب هستند، آماده است.

رهبر جنبش انصارالله در یمن ، فروردین گذشته تاکید کرده بود که در هر رویارویی نظامی جدید میان اسرائیل با حزب‌الله لبنان، نیروهای تحت فرمان او علیه اسرائیل خواهند جنگید.

وی تاکید کرد که وعده انصارالله به «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان برای جنگ یمنی‌ها درکنار حزب‌الله، «تعارف نبوده است».

به گفته وی، اگر «دشمن صهیونیستی به هر حماقتی» علیه هم‌پیمانان انصارالله دست بزند، در خاک لبنان یا «فلسطین اشغالی»، حوثی‌های «مشتاق بسیاری» را نیز در برابر خود خواهد دید.

گزارشهای متعددی از حمایت‌های اسرائیل از افسران امارات در جنگ یمن و دخالت مستقیم آن در جنگ یمن منتشر شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن