ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84405
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۴۸
  • 420 بازدید
  • ارسال توسط :
سردارپورجمشیدیان: پایداری امنیت در مرزها نیازمند رفع محرومیت است

سردارپورجمشیدیان: پایداری امنیت در مرزها نیازمند رفع محرومیت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار سرتیپ پاسدار پور‌جمشیدیان ظهر امروز در هفدهمین  جشنواره مالک اشتر سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال نیروی زمینی سپاه 27 شهید را در شهرهای مرزی کشور تقدیم نظام اسلامی کرده است، اظهار داشت: ‌‌در مجموعه سپاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار سرتیپ پاسدار پور‌جمشیدیان ظهر امروز در هفدهمین  جشنواره مالک اشتر سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال نیروی زمینی سپاه 27 شهید را در شهرهای مرزی کشور تقدیم نظام اسلامی کرده است، اظهار داشت: ‌‌در مجموعه سپاه یک نمونه واقعی از وحدت اقوام و مذاهب مختلف را داریم که یک توفیق و افتخار بزرگ است‌.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا سبب افزایش روحیه می‌شود، بیان کرد: مقام معظم رهبری ‌نگاه خاصی به شهدای مدافع حرم دارند و می‌فرمایند "هم خود شهدای مدافع حرم و هم خانواده‌هایشان دارای بصیرت هستند‌.

پور‌جمشیدیان با اشاره به مانوس بودن ‌شهید بصیری‌پور ‌با خانواده‌اش ‌تصریح کرد:‌ در روز قیامت همه ‌باید جوابگوی فرزندان و خانواده شهدا باشیم و همان طور که مقام معظم رهبری فرمود‌ند ‌‌همه ما زیر منت شهدا و خانواده شاهد هستیم و باید جوابگو باشیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دلاوری‌ها و رشادت‌های شهدای مدافع حرم یادآور شد: شهدای مدافع حرم در راستای حفظ حرمت حرم ائمه (ع) به شهادت رسیدند.

سردار پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکیدات و توجه مقام معظم رهبری به طرح ‌مالک اشتر نیروهای مسلح ‌اظهار داشت: عنوان جشنواره مالک اشتر به صرف نامگذاری ساده نبوده ‌بلکه به صورت کارشناسی انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه موضوع محرومیت‌زدایی یک مسئولیت و مأموریت جدی است، گفت: اگر بخواهیم یک امنیت پایدار در روستاها و مرزها ایجاد کنیم در گام نخست باید رفع محرومیت کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن