ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8442
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایش «عاشقانه ای برای عباس» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید

نمایش «عاشقانه ای برای عباس» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، نمایش «عاشقانه ای برای عباس» به نویسندگی و کارگردانی سیدعلی موسویان و به تهیه کنندگی محسن زارع اشکذری قرار است از 24 مهرماه در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود.  این نمایش برداشتی از زندگی شهید مصطفی صدرزاده یکی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، نمایش «عاشقانه ای برای عباس» به نویسندگی و کارگردانی سیدعلی موسویان و به تهیه کنندگی محسن زارع اشکذری قرار است از 24 مهرماه در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود. 

این نمایش برداشتی از زندگی شهید مصطفی صدرزاده یکی از فرماندهان گردان عمار لشگر فاطمیون در سوریه است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است:

سید عباس نانوای ساده ایست که در ورامین زندگی میکند.بر اساس اتفاقی تصمیم میگیرد به سوریه و عراق رفته و با نیروهای تکفیری بجنگد.اما همسرش زهرا سادات مخالف است.

با امدن یک کارگر افغانی به نام نجیب که اتفاقا او هم قصد رفتن به سوری را دارد.سید عباس تصمیم میگیرد خود را افغانی جا زده و همراه لشگر فاطمیون اعزام شود.اما اوحدی صاحبخانه نجیب پایش را روی خرخره او گذاشته که خانه اش را تخلیه کند.واین در حالی است که گلنار همسر نجیب پا به ماه است. دیدن دو خواب زنها را مجاب میکند که شوهرانشان را برای رفتن به جنگ بدرقه کنند.

شهید «مصطفی صدرزاده» متولد 1365 دانشجوی ترم آخر رشته ادیان و عرفان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز بود. او فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون بود که در ظهر تاسوعا حین درگیری با نیروهای تروریست توسط تیر تک‌تیرانداز نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن