ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 84439
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید «حججی» مایه عزت و شرف جمهوری اسلامی ایران شد/رسانه‌های خارجی به دنبال فضاسازی و سیاه نمایی علیه نظام اسلامی هستند​

شهید «حججی» مایه عزت و شرف جمهوری اسلامی ایران شد/رسانه‌های خارجی به دنبال فضاسازی و سیاه نمایی علیه نظام اسلامی هستند​

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی روز پنج‌شنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران استان مرکزی گفت: در شرایط کنونی که جنگ همه جانبه با استکبار قرار داریم، نقش رسانه ها در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی روز پنج‌شنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران استان مرکزی گفت: در شرایط کنونی که جنگ همه جانبه با استکبار قرار داریم، نقش رسانه ها در آگاهی‌بخشی به جامعه بسیار حائز اهمیت است.

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: دشمن امروز به دنبال این است که با جریان سازی و جریان آفرینی به اهداف شوم خود که همانا مقابله با نظام اسلامی است، دست پیدا کند لذا بایستی با هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان بایستیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود با فرقه‌گرایی و فرقه سازی و استفاده از عناوین مقدس تلاش دارد تا کشور و ملت ایران را از صحنه خارج کند، ادامه داد: خبرنگاران و فعالانه رسانه ای به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه دارند با اطلاع‌رسانی صحیح در راستای تقویت جبهه داخلی و تضعیف جبهه کفر و نفاق گام بردارند.

حفظ وحدت؛ رسالت اصلی خبرنگاران/رسانه‌های خارجی به دنبال فضاسازی و سیاه نمایی علیه نظام اسلامی هستند​

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی رسالت خبرنگاران بیان صادقانه و شفاف مشکلات به دور از ایجاد جنجال و التهاب‌ آفرینی در جامعه دانست و گفت: حفظ وحدت، انسجام و بیان مشکلات مردم در فضایی آرام در شرایط کنونی کشور و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات مردم از جمله وظایفی است که خبرنگاران باید به آن توجه داشته باشند.

دری‌نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه رسانه‌های خارجی به دنبال فضاسازی و سیاه نمایی علیه نظام اسلامی هستند، بیان کرد: خبرنگاران برای اثرگذاری در عرصه های مختلف جامعه باید ضمن تعیین استراتژی، جهت دهی کلی به مسائل را در دستور کار قرار دهند.

هدف ترامپ برهم زدن شرایط داخلی ایران است

وی با اشاره به به مواضع ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آمریکا و ترامپ برای مقابله با نظام برنامه‌ریزی کرده‌اند و یکی از اهداف رئیس جمهور آمریکا برای رسیدن به هدف خود در شرایط کنونی برهم زدن شرایط داخلی است. در سوریه و عراق هم همین سیاست را دنبال کردند ولی باید با تمام توان مقابل این دسیسه ایستادگی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی داخلی ادامه داد: باید مراقب توطئه دشمنان باشیم و اجازه ندهیم تا دشمن با سوء استفاده از شرایط کنونی آرامش کشور را از بین ببرد. همانگونه که رهبر معظم انقلاب در موضوع حوادث سال ۸۸ به سران فتنه فرمودند«شما شروع کردید ولی اتمام این قضایا دیگر دست شما نیست»؛ لذا معتقدم ریشه مشکلات امروز کشور مستقیم و غیرمستقیم به فتنه ۷۸ و ۸۸ برمی‌گردد.

وی با اشاره به هزینه ۵ میلیارد دلاری عربستان در جنگ یمن افزود: این نشان دهنده این است که ما با چه دشمنان گرگ صفتی مواجه هستیم.

شهید «حججی» مایه عزت و شرف جمهوری اسلامی ایران شد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به سالگرد شهادت «محسن حججی» اشاره و بیان کرد: شهید حججی به عنوان یکی از سنگربان حفاظت از دین اسلام، با شهادتش دل ها را مجذوب خود کرد.

وی با اشاره به اینکه نظام به داشتن شهدایی همچون حججی افتخار می‌کند، خاطرنشان کرد: شهید حججی سنگربانی است که مایه عزت و شرف جمهوری اسلامی ایران شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

بیان صادقانه مطالبات و نقد منصفانه مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است

حجت الاسلام محمدولی رضوی‌راد، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی وظیفه اصلی خبرنگاران را اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه دانست و گفت: خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی فعالیت دارند و وظیفه آنان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در عرصه های مختلف، بر اساس واقعیت ها است.

رضوی‌راد بیان صادقانه و شفاف مطالبات، به دور از جنجال را از رسالت های خبرنگاران عنوان کرد و افزود: جامعه امروز ما بیش از گذشته به وحدت نیاز دارد و در این راستا رسانه ها بایستی در ایجاد همدلی به دور از سیاه نمایی تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با اشاره به ضعف های موجود در جامعه ادامه داد: می توان با نقد منصفانه در فضایی آرام و دلسوزانه در جهت رفع نقاط ضعف‌ و خنثی سازی توطئه دشمنان گام برداریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن