ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84465
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
  • 395 بازدید
  • ارسال توسط :
محکومیت تحریم‌های ضدایرانی آمریکا توسط مجالس سه گانه یمن

محکومیت تحریم‌های ضدایرانی آمریکا توسط مجالس سه گانه یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزونی المسیره گزارش داد مجالس سه گانه یمن (زیدیه- صوفیه- شافعی) رفتار مجرمانه دولت آمریکا را در اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت مسلمان ایران محکوم کردند. همچنین مجالس سه گانه یمن با انتشار بیانیه ای به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزونی المسیره گزارش داد مجالس سه گانه یمن (زیدیه- صوفیه- شافعی) رفتار مجرمانه دولت آمریکا را در اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت مسلمان ایران محکوم کردند.

همچنین مجالس سه گانه یمن با انتشار بیانیه ای به جنایت روز پنج شنبه ائتلاف متجاوز سعودی در صعده واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: جنایت وحشیانه اخیر در صعده و سایر جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی، لگه ننگی در تاریخ بشریت و مسلمانان و اعراب به شمار می رود.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا بار دیگر به مزدوران و عوامل خود دستور داد این گونه جنایت های هولناک و ددمنشانه را علیه غیرنظامیان و کودکان و زنان یمنی مرتکب شوند. حمایت سیاسی و نظامی بین المللی از این جنایات از خود این جنایت ها زشت تر و وحشتناک تر است. ائتلاف متجاوز سعودی با ارتکاب این جنایت و جنایت های پیشین خود در یمن، در راستای تأمین منافع آمریکا و اجرای طرح های صهیونیستی در منطقه گام بر می دارد. از ملت یمن و سایر ملت های مسلمان می خواهیم برای مقابله با متجاوزان آماده باشند. ما همچنین حادثه اعدام اسرای ارتش و کمیته های مردمی یمن را در ساحل غربی محکوم می کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن