ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84480
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۳:۰۲
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :

واکنش دبیرکل سازمان ملل به جنایت عربستان در صعده یمن

العالم ـ یمن بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، "فرحان حق" سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: گوترش حمله هوایی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در یمن را که منجر به کشته شدن ده ها نفر شد محکوم کرده است. در بیانیه آمده است: دبیرکل تاکید کرده است طرف های درگیر بایستی برای حفظ جان […]

العالم ـ یمن

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، "فرحان حق" سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: گوترش حمله هوایی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در یمن را که منجر به کشته شدن ده ها نفر شد محکوم کرده است.
در بیانیه آمده است: دبیرکل تاکید کرده است طرف های درگیر بایستی برای حفظ جان غیرنظامیان و جلوگیری از هدف قرارگرفتن آن ها اقدام کنند.
جنگنده های عربستان روز پنجشنبه اتوبوس حامل کودکان در شهر ضحیان واقع در استان صعده یمن را هدف قرار دادند. در این حمله تاکنون دستکم 50 تن کشته و 77 تن زخمی شدند.
"محمد عبدالسلام" سخنگوی جنبش انصارالله در واکنش به جنایت جدید عربستان و متحدانش در یمن گفت: متجاوزان با توجیه جنایت های خود، اوج پستی و حقارت را نشان می دهند.
دفتر سیاسی انصارالله یمن نیز این حمله را به شدت محکوم کرده است.
این درحالی است که سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن، حمله روز پنجشنبه به یک اتوبوس حامل کودکان که موجب کشته یا زخمی شدن تعداد زیادی از آنها شد را اقدام نظامی مشروع خواند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند. 
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار و 700 یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن