ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84481
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۴:۰۸
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
سناتور آمریکایی: ما یک اتوبوس مدرسه را در یمن بمباران کردیم

سناتور آمریکایی: ما یک اتوبوس مدرسه را در یمن بمباران کردیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کریس مورفی، سناتور دموکرات ایالت کنتیکت آمریکا گفت بمباران یمن از سوی عربستان سعودی ، امارات و آمریکا بیش از پیش عاری از حس مسئولیت پذیری شده است. کریس مورفی در حساب توئیتری خود نوشت: «آمریکا بمباران می‌کند. آمریکا […]

سناتور آمریکایی: ما یک اتوبوس مدرسه را در یمن بمباران کردیمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کریس مورفی، سناتور دموکرات ایالت کنتیکت آمریکا گفت بمباران یمن از سوی عربستان سعودی ، امارات و آمریکا بیش از پیش عاری از حس مسئولیت پذیری شده است.

کریس مورفی در حساب توئیتری خود نوشت: «آمریکا بمباران می‌کند. آمریکا هدف قرار می‌دهد. آمریکا از حملات هوایی حمایت می‌کند و ما یک اتوبوس مدرسه را بمباران کردیم. عملیات بمباران یمن از سوی عربستان سعودی، امارات متحده عربی، ایالات متحده آمریکا بیش از پیش عاری از حس مسئولیت پذیری شده است، غیرنظامیان بیشتری را به کشتن می‌دهد و تروریست‌ها را در داخل یمن تقویت می‌کند. ما باید به این کار خاتمه دهیم – همین حالا».

این سناتور آمریکایی در توئیتی دیگر نوشت: «دولت ترامپ می‌گوید ما باید در عملیات بمباران یمن در کنار ائتلاف تحت هدایت عربستان باشیم تا تلفات غیرنظامیان را کاهش دهیم، اما دقیقا خلاف این اتفاق می‌افتد. سازمان ملل متحد می‌گوید که یک سوم حملات هوایی در یمن غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد. یک سوم. شما این را اتفاقی می‌دانید!»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن