ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 84502
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۵:۴۵
  • 420 بازدید
  • ارسال توسط :

مراسم بزرگداشت شهید حججی برگزار شد

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از اصفهان، روز گذشته پنج‌شنبه 18 مردادماه و همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید محسن حججی،  مراسم بزرگداشت این شهید مدافع حرم با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و جانبازان در نجف‌آباد برگزار شد.   این مراسم با قرائت قرآن […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از اصفهان، روز گذشته پنج‌شنبه 18 مردادماه و همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید محسن حججی،  مراسم بزرگداشت این شهید مدافع حرم با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و جانبازان در نجف‌آباد برگزار شد.  

این مراسم با قرائت قرآن آغاز و با مداحی مداحان اهل بیت و سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان ادامه پیدا کرد.

مزار این شهید والامقام روز گذشته ميزبان اقشار مختلف مردم بود، مردمی که بار دیگر آمده بودند تا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

شهید محسن حججی متولد سال 1370 نجف‌آباد، مردادماه سال گذشته در مبارزه با گروهک تروریستی داعش به شهادت رسید.  تروریست‌های تکفیری داعش پس از اسارت این شهید، سر از بدن او جدا کردند. 

پیکر مطهر این شهید پس از انتقال به ایران با استقبال گسترده مردم کشور در تهران، مشهد و اصفهان تشییع و در یک مراسم باشکوه و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در نجف‌آباد اصفهان به خاک سپرده شد. از این شهید، فرزند دوساله‌ای به نام علی به یادگار مانده است.  

جامعه قرآنی کشور نیز سال گذشته و پس از شهادت این شهید به منظور تکریم و بزرگداشت مقام شامخ این شهید به اصفهان آمدند و مراسم و محفل قرآنی باشکوهی را در زادگاه شهید حججی برگزار کردند. 

انتهای پیام 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن