ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 84507
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۱۱
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
اصفهان| آیت الله صدیقی: به‌هم ریختن ثبات اقتصادی خیانت به خون حججی است

اصفهان| آیت الله صدیقی: به‌هم ریختن ثبات اقتصادی خیانت به خون حججی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت الله کاظم صدیقی شامگاه پنجشنبه در نکوداشت شهدای مسجد امام زمان(عج) اصفهان و شهدای مدافع حرم، با بیان اینکه شهدا نخست با نفس و دشمن داخلی خود جنگیدند، اظهار داشت: ما از خارج ضربه نمی‌خوریم. هشت سال به همه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت الله کاظم صدیقی شامگاه پنجشنبه در نکوداشت شهدای مسجد امام زمان(عج) اصفهان و شهدای مدافع حرم، با بیان اینکه شهدا نخست با نفس و دشمن داخلی خود جنگیدند، اظهار داشت: ما از خارج ضربه نمی‌خوریم. هشت سال به همه دنیا با همه کشورهای اتمی و با همه گرگ‌های خطرناکی که روی زرادخانه‌های سلاح‌های کشتار جمعی نشسته بودند  به جنگ ما آمدند. همه اروپا و همه کشورهای عربی هم دست شدند و به ایران مظلوم هجوم آوردند.

وی ادامه داد: از هیچ سلاحی و مواد شیمیایی و امر مرگباری مضایقه نکردند، هشت سال، ما در زیر آتش بودیم و تمام دنیا برای ما آتش کشید.

امام جمعه موقت تهران گفت: این هشت سال جنگ برای ما اقتدار و این فشارها برای ما استقلال و شرف و عزت و پیشرفت های گوناگون مادی و معنوی آورد.

وی با بیان اینکه در جبهه‌ها دشمن در مرز ما بود اما ما الان در مرز اسرائیل در حال جنگ هستیم، اظهار داشت: شما در کشور خودتان یک موشک هم نداشتید ولی امروز قدرت‌های اتمی از موشک‌های شما حساب می‌برند و جرئت تحمیل جنگ بر کشور شما ندارند، این توهم جنگ در ذهن غربگراهاست.

آیت الله صدیقی گفت: می‌خواهند منفعل و تسلیمتان کنند  وگرنه آنها شهادت طلب نیستند و از این موشک‌ها می ترسند. مثل موش در برابر شما ذلیل و خارند و می‌ترسند. اما چه کنیم داخلی‌ها ما را از جنگ می‌ترسانند.

وی افزود: آن روزی که موشک نداشتیم از جنگ نترسیدیم، جوان‌های ما رفتند و این همه شهید به ما این همه قدرت داد. امروز که موشک داریم ما را از جنگ می‌ترسانند و متاسفانه عده‌ای هم می‌ترسند و از ترسشان که باید انتخاب درست بکنند انتخاب غلط می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدای هسته‌ای عامل حرکت در این علم بودند، گفت: آن روز ما به اندازه کافی طبیب نداشتیم. اما امروز ما پزشک‌های متدین و بسیجی داریم. ما امروز پزشک وارداتی نداریم بلکه صادرات پزشکی داریم.

وی گفت: روزی که شما جبهه رفتید دانشگاه‌های ما اعتکاف نداشتند، امروز بدون استثنا در جای جای  کشور انقلابی ما که دانشگاه وجود دارد علی رغم میل بعضی از روسای دانشگاه‌ها و بعضی از اساتید سکولار در این مساجد دانشگاه‌ها مملو از جوانان دل به خدا داده اهل سوز است.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه یمن تولد جدیدی است و جزو معجزات خون شهداست، گفت: امریکا مستقیما به جنگ این کشور آمد. اسرائیل و ائتلاف سعودی آمدند اما چهارسال کشوری که در فقر محض است، ایستاده و تسلیم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وعده‌های امام راحل(ره) حق است، ادامه داد: امروز ما شهید حججی را داریم، ببینید چه غوغایی در عالم با خون او به پا شد. این علامت حیات انقلاب شما در عالم نیست؟ این اقتدار شما نیست؟ این قدرت معنویت نیست؟ این صحت قول حضرت امام مبنی بر اینکه  مملکتی که شهادت دارد اسارت ندارد نیست؟

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: با خدا معامله کنید، آنها که ثبات اقتصادی را به هم ریختند به خون شهید حججی خیانت کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن