ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 84533
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
سمنان| آیت‌الله شاهچراغی: ملتی که هزاران "شهید حججی" دارد پوزه ترامپ را به خاک می‌مالد

سمنان| آیت‌الله شاهچراغی: ملتی که هزاران "شهید حججی" دارد پوزه ترامپ را به خاک می‌مالد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گستره مردم مؤمن و خداجوی این شهر در مصلی سمنان برگزار شد با اشاره به روحیه ایثار و شهادت در کشورمان اظهار داشت: مردم ایران همواره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گستره مردم مؤمن و خداجوی این شهر در مصلی سمنان برگزار شد با اشاره به روحیه ایثار و شهادت در کشورمان اظهار داشت: مردم ایران همواره در راه اهداف عالی انقلاب سر از پا نشناخته در خطوط مقدم نبرد حق علیه باطل حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به سرمایه دینی و پشتوانه الهی ملت ایران تصریح کرد: جمهوری اسلامی همان اسلام ناب محمدی است و باید از آن در برابر هجمه‌های روزافزون دشمنان حراست کرد.

آمریکا هم "دشمن" است و هم "دشمن‌ساز"

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره مقارن‌شدن این روز با سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی تصریح کرد: جوانان ما سرشار از نیروی انقلابی‌اند و همواره این یکی از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی در طول تاریخ بوده است.

آیت‌الله شاهچراغی همچنین با اشاره به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا در منطقه افزود: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب همواره به دنبال تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا دشمنی خود را بیش از پیش آشکار کرده است تأکید کرد: آمریکا هم "دشمن" است و هم "دشمن‌ساز" چرا که در حال تحریک قدرت‌های منطقه علیه ایران است.

"ولایتمداری" رمز پیروزی بر دشمن؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: برای مقابله با دشمنی‌های آمریکا باید به خدای متعال در وهله اول توکل کرد و همواره کشوری که پشتوانه‌اش خدا بوده در هر برهه‌ای پیروز بوده است.

آیت‌الله شاهچراغی به اهمیت ایستادگی مقاومت در برابر سختی‌ها و دشواری‌های تحمیل شده از سوی دشمن اشاره کرد و افزود: مسئولان نظام باید بیش از مردم و در کنار مردم در برابر تهدیدهای دشمن مقاومت کنند.

وی با تأکید بر نقش حیاتی ولی فقیه در شرایط بحرانی فعلی افزود: باید امروز بیش از پیش گوش به فرمان ولی امرمان امام خامنه‌ای عزیز باشیم.

امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت ولایتمداری به عنوان رمز پیروزی در برابر دشمنان مستکبر افزود: ملت ایران با این کار نقشه‌های شوم قدرت‌های پوشالی را نقش بر آب خواهد کرد. اگر سه مؤلفه "توکل به خدا"، ایستادگی در برابر دشمن" و "ولایتمداری" عملی شود؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند در برابر ملت بزرگ ایران بکند.

خیران سمنانی به فقرا کمک کنند؛ لزوم احیای سنت حسنه انفاق

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شرایط اقتصادی استان سمنان و محرومیت‌های موجود در این استان، به درپیش بودن عید سعید قربان اشاره و تأکید کرد: در استان سمنان نیازمندان زیادی وجود دارند و باید سعی داشته باشیم با افزایش قربانی‌ها و خیرات آن به فقرا و نیازمندان، آنان را خوشحال کنیم.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی مانند، طلاق در سطح جامعه خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: جوانان ما باید با پیروی از الگوی والای ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) با صفا و سادگی زندگی خود را آغاز کرده و تجملات و اسراف به صورت جدی پرهیز کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان افزود: این عید روز بزرگی برای امت اسلام است و باید با افزایش قربانی‌ها به نیازمندان و فقرا کمک بیشتری شود و خیران در این زمینه می‌توانند مشکل‌گشا باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن