ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84570
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۴:۴۶
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
مواضع متجاوزان سعودی در عسیر و ظهران هدف موشک بدر-۱ نیرو‌های یمنی قرار گرفت

مواضع متجاوزان سعودی در عسیر و ظهران هدف موشک بدر-۱ نیرو‌های یمنی قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برخی اهداف و پایگاه ها را در مناطق جنوبی عربستان سعودی با موشک بالستیک هدف قرار داد و خساراتی به آنها وارد آورد. یگان موشکی ارتش و کمیته […]

مواضع متجاوزان سعودی در عسیر و ظهران هدف موشک بدر-۱ نیرو‌های یمنی قرار گرفتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برخی اهداف و پایگاه ها را در مناطق جنوبی عربستان سعودی با موشک بالستیک هدف قرار داد و خساراتی به آنها وارد آورد.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک به یکی از پایگاه های ارتش عربستان سعودی در عسیر در جنوب این کشور شلیک کرد. منابع نظامی اعلام کردند این موشک از نوع بدر-1 بود و پایگاه سعودی الجربه در ظهران را هدف قرار داد.

به گفته این منابع، موشک شلیک شده به دقت به هدف مورد نظر اصابت کرد.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین برخی اهداف را در جیزان با چند فروند موشک بالستیک هدف قرار داد.

این یگان دو روز پیش نیز شهرک صنعتی در جیزان عربستان را با موشک بالستیک هدف قرار داده بود که بر اثر آن خسارات سنگینی به این شهرک وارد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن