ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84594
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۰۶
  • 392 بازدید
  • ارسال توسط :
محمدعلی الحوثی: آمریکا مسئول جنایت شنیع کشتار کودکان در یمن است

محمدعلی الحوثی: آمریکا مسئول جنایت شنیع کشتار کودکان در یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتشار بیانیه ای در توئیتر به زبان انگلیسی آمریکا را مسئول کشتار اخیر کودکان در یمن دانست. متن کامل این توئیت به شرح زیر است:آمریکا روند گمراه کردن افکار عمومی بین‌المللی از […]

محمدعلی الحوثی: آمریکا مسئول جنایت شنیع کشتار کودکان در یمن استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با انتشار بیانیه ای در توئیتر به زبان انگلیسی آمریکا را مسئول کشتار اخیر کودکان در یمن دانست.

متن کامل این توئیت به شرح زیر است:
آمریکا روند گمراه کردن افکار عمومی بین‌المللی از طریق هدر نائورت، سخنگوی وزارت امور خارجه خود را متوقف نکرده است، کسی که روز چهارشنبه با اعلام این که ائتلاف متجاوز به یمن “حق دارد برای نابود کردن بازیگران بد” تلاش کند، سبب تحریک برای کشتار مردم یمن شده است. او روز پنجشنبه –پس از آن که در حمله هوایی روز پنجشنبه ائتلاف آمریکایی-سعودی در شهر ضحیان در صعده پنجاه و یک کودک کشته و هفتاد تن دیگر زخمی شدند- درباره این جنایت ابراز نگرانی کرد و خواستار انجام تحقیقاتی در این باره شد.

ما آمریکا را مسئول کامل ارتکاب این جنایت شنیع می دانیم زیرا اقدامات تحریک آمیز این کشور شواهدی واضح در این باره است که آمریکا همان کشوری بود که کودکان را در ضحیان کشت و این همان کشوری است که مردم یمن را طی جنایت های قبلی کشته است.

ما همچنین درخواست آمریکا برای انجام تحقیق را تلاشی برای اذعان به این جنایت و آرام کردن نارضایتی های جامعه بین المللی و نهادهای بشردوستانه می دانیم.

ما بر این موضوع تأکید می کنیم که تلاش های آمریکا برای اذعان به جنایت های شدید خود و همچنین تهاجم علیه یمن بی فایده خواهد بود زیرا از همان روز نخست مشخص بود که آمریکا همان کشوری است که هدایت تهاجم را برعهده دارد و اسرائیل و انگلیس در پشت سرش قرار دارند و عربستان سعودی و امارات عربی متحده و دیگران در روند تأمین مالی، پردازش و اجرای این روند مشارکت دارند.
محمد علی الحوثی
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن
ده اوت سال دو هزار و هجده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن