ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84604
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۵۸
  • 551 بازدید
  • ارسال توسط :
روایتی از جستجوی دردناک اجساد فرزندان توسط والدین یمنی/ یونیسف: حمله به دانش آموزان یمنی وحشیانه ترین حمله از ۲۰۱۵ بود

روایتی از جستجوی دردناک اجساد فرزندان توسط والدین یمنی/ یونیسف: حمله به دانش آموزان یمنی وحشیانه ترین حمله از ۲۰۱۵ بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، گزارشگر CNN در مطلبی به روایت ماجرای جستجوی دردناک اجساد فرزندان توسط والدین یمنی پس از حمله عربستان به اتوبوس دانش آموزان پرداخت؛ امیدها برای یک پدر یمنی تمام شده بود،  وقتی جسد بی جان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، گزارشگر CNN در مطلبی به روایت ماجرای جستجوی دردناک اجساد فرزندان توسط والدین یمنی پس از حمله عربستان به اتوبوس دانش آموزان پرداخت؛ امیدها برای یک پدر یمنی تمام شده بود،  وقتی جسد بی جان پسرش را در پشت یک وانت شناسایی کرد و جسد تا حدودی توسط یک پارچه برزنتی پوشیده شده بود .

 

روایتی از جستجوی دردناک اجساد فرزندان توسط والدین یمنی/ یونیسف: حمله به دانش آموزان یمنی وحشیانه ترین حمله از 2015 بود

آیا این یوسف است؟! آیا این یوسف است؟! در حالی که کنار وسیله نقلیه می‌ایستد و شروع به تکان دادن آن می‌کند فریاد می‌زند: " وای خدای من ! "

همانطور که واقعیت را می پذیرد ، درد در چهره‌اش نمایان می‌شود.ناله می‌کند: آه، آه، آه، ناله می‌کند، صدایش تا سرحد فریاد بالا می‌رود. فریاد می زند: گناه این کودکان کوچک چیست ؟!

پدر دیگری در حالی که اجساد را یکی یکی می بیند و ناله می کند، می‌گوید: " من او را ندیدم. من او را ندیدم ."
دستانش می لرزد، او سعی می کرد به یاد بیاورد که پسرش چه لباسی به تن داشته است، تا بتواند اطلاعات را به دیگران بدهد که در پیداکردن  پسر بچه گمشده اش به او کمک کنند.
 

روایتی از جستجوی دردناک اجساد فرزندان توسط والدین یمنی/ یونیسف: حمله به دانش آموزان یمنی وحشیانه ترین حمله از 2015 بود  

این ویدیوها ، تصاویری از صحنه‌های وحشتناک را ثبت می‌کنند که بعد از حمله هوایی ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی در روز پنج شنبه که در آن یک اتوبوس دانش آموزان یمنی نیز در شمال این کشور مورد اصابت قرار گرفت پخش شد. شاهدان عینی آنچه که در این ویدیوها دیده می‌شود را تایید کرده‌اند.

یونیسف روز جمعه گفت که این حمله بدترین حمله به کودکان از زمان آغاز جنگ وحشیانه یمن  در سال ۲۰۱۵ بود.

در تصاویر پخش شده از این حمله حاکی از آن یود که دانش آموزان  اعضای خود را از دست داده‌اند. در یک اتوبوس دیگر، اجساد بچه ها  زیر یک اتوبوس منفجر شده قرار دارند. بعضی از پسرها به نظر می‌رسد که هشیاری خود را باز می‌یابند، چهره‌هایشان خونین وسوخته شده‌است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت یمن در این حمله ، 50 نفر کشته و 77 نفر مجروح شدند.

دفتر سلامتی سعدا روز جمعه گفت که سه کودک هنوز پیدا نشده اند.   روایتی از جستجوی دردناک اجساد فرزندان توسط والدین یمنی/ یونیسف: حمله به دانش آموزان یمنی وحشیانه ترین حمله از 2015 بود  

محکومیت بین‌المللی

 

آنتونیو گوترس، دبیر کل سازمان ملل، ضمن محکوم کردن این حمله، خواهان " تحقیق مستقل و سریع " در این حمله شد.   گوترس طی بیانیه‌ای گفت که همه طرفین باید " به تعهدات خود تحت قوانین بین‌المللی بشردوستانه، به ویژه قوانین اساسی تمایز، تناسب و تدابیر احتیاطی در حمله احترام بگذارند ."   در همین حال، لیزا گراند، هماهنگ‌کننده امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در یمن از همه احزاب خواست تا بر سر میز مذاکره  بیایند.  

" سازمان ملل در حال ارائه راهی رو به جلو از طریق گفتگو درباره صلح است. ما امیدواریم که همه طرفین  به میز صلح برسند و مذاکراتی را برای پایان دادن به این جنگ وحشتناک آغاز کنند. او گفت : " بحران انسانی در یمن بدترین بحران در جهان است بیش از ۱۰،۰۰۰ غیرنظامی در این جنگ کشته و ۴۰۰۰۰ نفر مجروح شده‌اند و گفته می‌شود ۱۵ میلیون یمنی از دسترسی به آب آشامیدنی پاک محروم هستند.
به گفته سازمان ملل، در حال حاضر جنگ در یمن بدترین بحران انسانی است و بیش از ۲۲ میلیون نفر – – سه چهارم جمعیت – – نیازمند کمک و حفاظت هستند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن