ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84610
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۰۸
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
کسب‌وکارهای نوپا باید به سمت "هک رشد" بروند + اینفوگرافیک

کسب‌وکارهای نوپا باید به سمت "هک رشد" بروند + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ روش‌های رشد بازاریابی سنتی بیش از حد رقابتی و گران قیمت هستند و شرکت‌های نوپا با منابع محدود در فضای رقابتی امروز نمی‌توانند چندان رقابت مؤثری داشته باشند. به همین دلیل استارتاپ‌ها نیازمند روش‌های بازاریابی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ روش‌های رشد بازاریابی سنتی بیش از حد رقابتی و گران قیمت هستند و شرکت‌های نوپا با منابع محدود در فضای رقابتی امروز نمی‌توانند چندان رقابت مؤثری داشته باشند.

به همین دلیل استارتاپ‌ها نیازمند روش‌های بازاریابی با هزینه پایین و رویکرد نوآورانه هستند؛ سرویس‌های توزیع آنلاین و شبکه‌های اجتماعی با تغییرات گسترده‌ای که به دنبال داشته‌اند، فرصت‌های زیادی برای ارتباط با افراد از راه‌های نوآورانه و کم‌هزینه ایجاد کرده‌اند.

یکی از این فرصت‌ها که مرکز توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپای فاوا نیز به آن اشاره کرده، "هک رشد" است که نسل بعدی بازاریابی برای استارتاپ‌ها محسوب می‌شود.

هک رشد مجموعه‌ای از تکنیک‌های توسعه یافته بازاریابی است که از خلاقیت، تفکر تحلیلی و معیارهای اجتماعی برای فروش استفاده می‌کند و می‌توان آن را بخشی از بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت که با روش‌هایی مانند بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (SEO)، تجزیه‌وتحلیل وب‌سایت، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تست A/B انجام می‌شود.

استارتاپ‌ها می‌توانند با انجام روش‌های مؤثر هک رشد با کم‌ترین هزینه و در سریع‌ترین حالت ممکن به مشتریانشان دسترسی پیدا کنند و کسب‌وکارشان را رشد دهند.

هدف هک رشد جذب و حفظ مشتریان و حتی مخاطبانی است که می‌توانند مشتریان بالقوه شما باشند.

برای این کار همواره باید اطلاعات کاربرانتان را چه در سایت کسب‌وکار و چه در شبکه‌های اجتماعی دقیقاً ارزیابی و تحلیل کنید تا با درک خواسته‌های مشتریان، همان چیزی را به آنها ارائه دهید که به دنبال آن هستند.

با شناختی که بعد از انجام هک رشد از نیازهای مخاطبان‌تان به دست می‌آورید، به بهترین روش ممکن با آنها ارتباط برقرار می‌کنید و محصولات یا خدمات‌تان را برای حل مشکلات آنها پیشنهاد می‌دهید.

با انجام این کار شما یک تصویر کلی از کسب‌وکارتان به دست می‌آورید، محصولاتی را تولید می‌کنید که مشتریان می‌خواهند بخرند، هزینه‌های تبلیغاتی ارزان قیمتی دارید و به‌وضوح می‌دانید در هر مرحله از کسب‌وکارتان چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چرا.

این کار باعث رشد مشتریان خواهد شد؛ با این روش وقت و هزینه خود را صرف روش‌های پرهزینه و زمانبر بازاریابی سنتی نمی‌کنید و با سرعت بیشتری به مخاطبان هدف‌تان دست پیدا می‌کنید.
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن