ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 84614
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۱۵
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
پاکسازی حاشیه سد شهداء شهرستان سنقرو کلیایی

پاکسازی حاشیه سد شهداء شهرستان سنقرو کلیایی

سید رضا چقاکبودی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : در راستای پاکسازی طبیعت از زباله ،اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی با همت متهمین در قالب مجازات های جایگزین حبس اقدام به پاکسازی حاشیه سد شهداء از زباله ها […]

سید رضا چقاکبودی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : در راستای پاکسازی طبیعت از زباله ،اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی با همت متهمین در قالب مجازات های جایگزین حبس اقدام به پاکسازی حاشیه سد شهداء از زباله ها نمودند.

وی گفت: همکاران با نصب پیامهای زیست محیطی در مسیر عبور گردشگران و توزیع کیسه های جمع آوری زباله ، اقدام به فرهنگ سازی در جهت حفاظت و حمایت از طبیعت حاشیه سد نمودند.

چقاکبودی افزود : عادت غلط و ناشایست ریختن زباله در محیط پیرامون، حق داشتن محیط زیست پاکیزه را از دیگران سلب می کند.

وی افزود : این تفکر نا زیبا که ریختن زباله در خیابان ها و جاده ها را حق خود و جمع کردن زباله ها را وظیفه رفتگران و دیگران بدانیم باید در فرهنگ ما تغییر یابد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از عموم مردم عزیز و گردشگران گرامی تقاضا داریم از ریختن زباله به ویژه پلاستیک های فریزر و یکبار مصرف در طبیعت جدا خودداری نمایند تا شاهد طبیعتی زیبا و عاری از هرگونه زباله در سطح استان باشیم.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن